Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289452 Honger Honger

• Auteur

ik ben nu 21weken zwanger van de 2e en heb sinds 17 weken alleen maar honger het is net of ik geen vol gevoel krijg  nou eet ik wel gezond maar soms elkedag dus krijg ik trek in de raarste dingen nou weet ik dat dit normaal is maar zo erg wie kent dit probleem of heeft het zelf ook ben bang dat ik teveel zal aankomen na de zwangerschap ff tussendoor morgen me 20 weken echo en wil weten wat het word  ik vind het erg spannend alvast bedankt voor jullie reacties   

#3114139 Quote

Hallo,

Ik heb dat ook gekregen na 20 wkn ongeveer. (daarvoor at ik wat ik normaal ook at)
    Normaal eet ik maar 2 broodjes s,middags.
    En nu 4 en dan zit ik nog niet echt vol.
    En na een half uur heb ik gewoon weer echt honger.

Ik eet nu dus wel wat meer want word soms gewoon naar als ik niks eet.
    Ik kom nu wel wat meer aan maar ja da,s dan maar even jammer.
    Ik ga niet de hele dag barsten van de honger haha.

Ik eet vooral meer brood en wat vaker een tussen doortje (probeer wel zo gezond mogelijk te blijven eten tussendoor zoals fruit en muslirepen ofzo)

Al is chocola of chips soms ook wel erg lekker haha maar neem er gewoon niet te veel van.
    maar als he honger hebt zal jij en de baby het gewoon nodig hebben denk ik dus gewoon lekker eten doe ik in iedergeval wel.

Groetjes

#3114189 Quote

Ik heb het ook heel erg gehad. Het wordt nu gelukkig iets minder. Je lichaam heeft momenteel veel energie nodig en je stofwisseling gaat super snel.

Je hoeft niet bang te zijn dat je veel aankomt als je gezond eet. Hoeveel je aankomt is vaak persoonlijk en als je niet heel veel snoep naar binnen werkt, kun je gewoon eten. Je hebt het nodig! Het is zelfs slecht om met honger rond te lopen, want als jij honger hebt, heeft je baby ook honger! Gewoon eten dus, want honger is een teken!

Groetjes, Marisa

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen