Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289455 Waneer Bevallen Harde Buiken Voortekens

• Auteur

Hoi hoi allemaal.

even een stomme vraag m,n 1e dochter was 16dagen te vroeg geboren.
    Nu moet ik vandaag nog 16dagen (en ik weet dat ik er niet te veel waarde aan moet hechten) Maar was/ben echt aant aftellen.

Nu loop ik al 3 dagen met een hele harde buik rond, en moet ik veel na de wc?? zouden dit weer voortekens kunnen zijn??

Wat zouden eigelijk allemaal voortekkens kunnen zijn??

Enne… wie weet hoe vruchtwater eruit ziet?/ ruikt?

word langzaam een beetje gek, en merk ook dat mijn dochter enorm aanhankelijk word,en allemaal streken begint uit te halen.
    Nu ga ik even de 'hut' zuigen en even dweilen… hihi gaat allemaal door..

Groetjes
    Marieke
    37,5 weken

#3114143 Quote

hoi hoi
    wil je niet beroerd maken hoor maar hou je niet teveel aan de tijd van de vorige zwangerschap.zelfkreeg ik mijn eerste twee ook 14dagen eerder maar het werdt steeds langer.de derde was met 39weken de vierde met 40 en de vijfde met 42 weken,ben nu weer zwanger maar hoop toch echt wel iets eerder te bevallen.de harde buiken kunnen wel een voorteken zijn maar aan de andere kant dit kun je al met 34 weken krijgen.vruchtwater is geurloos,teminste heb dat van mij nog nooit geroken,terwijl het toch 2keer vanzelf is geknapt.al met al niet echt een opbeurend verhaal he,ik wens je heel veel sterkte met de laatste loodjes en hopelijk is de bevalling snel in zicht.
    liefs sil

#3114146 Quote

Hoi Marieke,

ik wil je niet ongerust maken, maar bij mijn tweede zwangerschap heb ik vijf weken last gehad van voorweeën. En mijn zoon is uiteindelijk tien dagen te laat geboren.

veel succes nog met de laatste loodjes en ik hoop dat je een goede bevalling krijgt.

Veel liefs van Marloes

#3114188 Quote

Ik heb al vier weken last van voorweeen (ben vandaag precies 33 weken). Het zegt helaas helemaal niets. Je baarmoeder is bezig, dat is waar, maar hoe lang het nog gaat duren… Dat verschilt per vrouw. Er zijn vrouwen die geen voorweeen hebben en ineens gaan bevallen en dus ook vrouwen die al weken voorweeen hebben die komen en gaan. Er is geen pijl op te trekken.

Groetjes en sterkte met de laatste loodjes.
    Marisa

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct