Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289457 Ff Officieel Voorstellen

• Auteur

Hallo!

Ik ben Anne, 25 jaar uit het Noorden van NL en weet sinds afgelopen zondag dat ik zwanger ben! Vanmorgen bij de gyn geweest, echo gehad en ik zit in de 5e week! Heeel pril dus nog.. Hoop dat alles goed zal gaan en dat ik nog lang mee kan kletsen op dit forum! In ieder geval tot begin december, want dan ben ik ongeveer uitgerekend!

Zijn er nog meer mensen die net zwanger zijn?
    Liefs Anne!

#3114145 Quote

Hoi Anne,

gefeliciteerd en welkom op het forum. Ik wens je een hele goede zwangerschap toe.

Veel liefs van Marloes

#3114166 Quote

Hoi Anne.
    Ik ben niet nét zwanger, maar al weer een endje op weg van de 2e, 23 weken nu. Maar ik wilde je toch nog even feliciteren en welkom heten hier.
    Groetjes Anne-Marie

#3114172 Quote

Hoi Anne,

Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik ben ook ongeveer 5 wk zwanger van ons tweede kindje.

12 april moet ik naar de vk om te kijken hoe ver ik ben.(onregelmatige cyclus).
    Dus het kan ook dat ik 6-7 weken ben,zullen we nog zien.

En wanneer moet jij naar de vk?

Groetjes Seb, mama van Emir

#3114183 Quote

Hoi Anne!

gefeliciteerd met het goede nieuws! ik ben zelf ong 8 weken zwanger van de eerste…erg spannend allemaal! ik heb zelf heel veel aan de tips op dit forum, hoop dat jij er ook wat aan hebt! succes de komende weken!

#3114212 Quote

Hoi!

Ik hoop dat ik ook wat aan het forum heb, maar dat weet ik eigenlijk ook wel zeker.. Vond het zwanger worden forum ook erg handig soms!

Ik ben gisteren bij de gynaecoloog geweest, heb daar meteen een echo gekregen.. Hij zei dat ik in de 5e week zat.. Volgens babybrabbel.nl ben ik nu 4 weken en 5 dagen..

We zijn er erg blij mee.. Zijn in totaal zo'n 13 maanden bezig geweest..
    Heerlijk om te weten dat er nu een kindje in mijn buik groeit! Erg bijzonder!!

Liefs Anne!

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct