Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289458 Innestelsbloeding Hoelang

• Auteur

Goedemiddag meiden,

Ik hoor helaas nog thuis op 'als zwanger worden langer duurt' maar heb toch even een vraagje aan jullie.

Wij zijn met onze 3e IVF behandeling bezig..Vorige week maandag zijn er 2 eitjes teruggeplaatst.
    As maandag mag ik pas komen voor een zwangersschapstest.

Ik had vanochtend buikpijn, van die ongi krampen en heb vanochtend ook wat bloed verloren.. maar vanmiddag verloor ik ook af en toe wat bloed..
    Kan dit innestelingsbloeding zijn of niet? Dacht zelf namelijk dat dat eenmalig bloed verlies was..

Voor de rest heb geen kenmerken die op zwanger zijn duid, zoals pijnlijke borsten ofzo.. beetje afwezig af en toe.. en sinds vandaag dan van die ongi buikkrampen..

Herkend iemand dat..

groetjes een onzeker leeuwtje

#3114149 Quote

Hoi leeuwtje,

wat spannend allemaal. Bij mijn eerste zwangerschap en deze derde zwangerschap heb ik ook innestelingsbloedingen gehad. Bij de eerste duurde het ongeveer 1,5 dag met af en toe wat bloedverlies. Deze zwangerschap had ik ook 2 dagen wat bloedverlies en kramp in mijn buik.

Ik zal zeker aan je denken en voor je duimen dat het wonder geschied is en mag uitgroeien tot een (of meer) mooie, gezonde baby('s). Veel succes maandag.

Veel liefs van Marloes

#3114150 Quote

Hoi Marloes,

Dank je wel voor je snelle reactie..

Er zit helaas toch niks anders op dan afwachten..

Ik had gehoopt dat ik me misselijk of iets zou voelen, maar ook helaas dat zit er niet in ha ha..

Zodra ik meer weet hoor je het van me..

#3114167 Quote

Hoi Leeuwtje,
    Ik heb bij mijn tweede dochter een innestelingsbloeding gehad. Deze duurde ongeveer 5 dagen. Geen constant bloedverlies, maar elke keer een beetje. Het bloed was wel donkerder van kleur. Ik zag het destijds aan voor ongesteldheid met weinig bloed. De krampen had ik ook heel duidelijk.
    Ik wens je veel sterkte. Heb zelf ook tweemaal ivf ondergaan en vond vooral dat wachten een ramp. Heel veel succes.
    Liefs, Ivy

#3114187 Quote

Ik heb zelfs t/m de 13e week heel regelmatig bloedinkjes en gekleurde afscheiding gehad.  Ik hoop voor je  dat het raak is!

Groetjes, Marisa

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct