Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289460 Gisteren Babykamer Geverft

• Auteur

Hoi dames,

Gisteren heb ik samen met manlief de babykamer gesaust. We hebben echt de hele dag hard gewerkt en het resultaat mag er zijn. We hebben de muren zacht geel gemaakt en 1 muur waar de zon op schijnt en waar ook straks de verlichting aankomt afgewerkt met gouden highlights. Laminaat dat lag er al en is ook nog maar een paar jaar oud omdat,   toen we dit huis kochten alles verbouwt hebben. We zijn trouwens nog niet helemaal klaar met verbouwen maar, dat kan over een tijdje wel als de baby er is. Alle grote dingen zijn gebeurt. Nu kunnen we van het weekend de kamer schoonmaken en het verder inrichten. De meubeltjes die komen over 2.5 week maar, ik kan al wel vast de spulletjes die we al hebben op de kamer neer leggen en zetten.
    Ik verheug me erop dat straks alles er in staat.

Liefs Linda

#3114179 Quote

Hoi,

Heerlijk is dat he,als je eenmaal begint met verven,wij gaan a.s weekend ook verven.Wel erg vroeg ben bijna 20 weken maar je kunt het beter op tijd afhebben.
    En ik heb er ook al laminaat in liggen ook net een paar jaar oud dus nog niet toe aan vervanging.

Geniet van je zwangerschap.

Gr Bernice(19w+2d zwanger,augustus forum)

#3114180 Quote

hoi hoi,

leuk he al dat geknutsel aan het kamertje

afgelopen weekeind hebben z ebij ons een muurschildering gemaat op het kamertje
    en de plinten zitten erop en er lag al vloerbedekking(2 jaar oud) dus doe blijft ook gewoon

en nu zit ik te wachten tot de meubeltjes worden gebracht

ben erg benieuwd , tussen 08:00 en 18:00 uur dus dat kan nog lang wachten worden
    zucht

veel plezier verder met het inrichten van het kamertje

groetjes moekje,   23+1 dgn zwanger

#3114181 Quote

oh wat leuk moekje je krijgt vandaag je meubeltjes al. Wat leuk voor wat voor stijl heb je gekozen. Wij gaan proberen er een klassieke prinssen of prinsessen kamer er van te maken dus wat goud accentene en een vachtje op de grond lange witte gordijnen. En de meubeltjes zijn wit en de klamboe daar zitten gouden kroontjes in verwerkt.

Liefs Linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct