Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289462 Waarneer

• Auteur

hoi allemaal

ik heb even een vraagje ik ben vandaag 13 weken
    mijn vraag is   waarneer moet je een baby kamer gaan kopen
    ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
    groetjes en alvast bedankt
    mariska2007

#3114191 Quote

wanneer je zelf wil denk ik, ik had de babykamer ook al zo vroeg omdat ik een hele mooie ben tegen gekomen toen. Er is geen tijd aan gebonden wanneer je het moet kopen, als het maar op tijd is.
    liefs diana

#3114196 Quote

Hoi hoi,

Wat ik heb begrepen is dat rond de 7e maand je kamertje klaar moet zijn. Dat betekent dat je meubeltjes er dan ook moeten zijn. Op sommige meubeltjes kan een lange levertijd zitten, dus daar moet je dan rekening mee houden. Dan is het kopen van meubeltjes dus geheel afhankelijk van de levertijd.

Succes.

Gr. Tamara.

#3114200 Quote

Hoi,

Wat de andere meiden ook zeggen sluit ik mij bij aan.Want je moet idd voor de 7 de maand klaar zijn.Ik heb de babykamer ook al maar ik zit dan ook op de helft,dus ik denk dat dat normaal is,je kunt altijd al eerder gaan shoppen want er zit veel levertijd op.

Liefs Bernice(19w+2d zwanger,augustus forum)

#3114205 Quote

Bij ons is het zo dat de kraamzorg in de 32ste week komt kijken of alles in orde is, maar dat is in veel plaatsen verschillend. Je kan nu al gaan kijken wat je leuk vind en gewoon zorgen dat het uiterlijk rond week 30 klaar is. Dan ben je in ieder geval op tijd en je kan erna nog genoeg leuke dingen doen in de babykamer.

Succes met het kijken en uitzoeken!

Groetjes Iloon

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct