Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289463 Screeningecho Gehad

• Auteur

Wat zijn we blij!  Want alles was goed, hij lag een week voor op groei ook. En alles zag er mooi uit gelukkig. Wat was ik zenuwachtig ook zeg voor de echo.

We krijgen een zoontje!!!! Ook fantastisch nieuws natuurlijk.

liefs diana

#3114197 Quote

Hi Diana,

Ben je niet bang dat ze het toch mis hebben en het een meisje wordt? Wij kregen ook te horen dat het een jongen wordt met de 20-weken echo en verder dat het vooral een gezond mensje wordt, maar we hadden toch enige reserves. Met de 32 weken hebben wij een pretecho laten maken en daar konden ze het eerst niet zien, de man twijfelde over een meisje… Oeps… Gelukkig zag hij later wel dat het een jongen wordt. Hoewel wij dus helemaal uitgaan van een zoon (speeltjes zijn er op aangepast), hebben we toch nog een kleine optie open voor een meisje. Een naam hebben we in ieder geval paraat. You never know!

Groetjes Tamara.

#3114199 Quote

Hoi Diaan,

Even op de reactie van tamara in te gaan,wij weten ook dat we een zoontje krijgen en als ze duidelijk een piemeltje zien dan neem ik aan dat er geen fouten gemaakt worden.
    Anders lijkt het mij geen goede echosopist.

En diaan gefeliciteerd he,nu hebben wij straks samen te babbelen over een jongen echt leuk,en die meisjesnaam van je was ook erg mooi,maarja volgende ronde meid haha.

Kus Nice

#3114203 Quote

hey tamara, wij krijgen ook nog 2 pretecho ´s, met week 22 en 28, dus hoop dan wel alle zekerheid te hebben. Maar de echoscopiste kon het erg goed zien, wij ook, we zagen het duidelijk hangen, maar je weet het idd nooit. We gaan er wel van uit dat het een jongen word.
    Maar ik ben al heel blij dat  de baby gezond is, dat vond ik het belangrijkste.

En nice, aan de 2e ronde moet ik nog lang niet denken haha, maar wie weet ooit.

liefs diana

#3114220 Quote

GEFELICITEERD met deze goede uitslag!!! Geniet er lekker van!!

x ing

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen