Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289467 Haar Verven Mag Dat

• Auteur

Hallo!

Ik heb morgen een afspraak bij de kapper! Wil graag mijn haar laten verven..
    Ben nu 4 week en 5 dagen zwanger. Kan ik dan nog mijn haar verven??

Liefs Anne!

#3114213 Quote

hoi

Ik dacht altijd dat dat niet mocht maar heb het gewoon gedaan hoor bleek dat het wel mocht maar dan gewoon zo'n doe het zelf kleuring waar niet te veel ammoniak in zit geloof ik bij mij is het goed gegaan vorige keer en doe het nook gewoon weer hoor,kan alleen wel anders uitvallen ivm, met je hormonen gr wendy 5 wk

#3114237 Quote

Als je aangeeft bij je kapper dat je zwanger bent, houden ze er rekening mee.   Bepaalde producten kunnen via je hoofdhuid in je lichaam komen en dat wil je niet. Hou er ook rekening mee dat de verf anders kan pakken dan normaal, onder invloed van de zwangerschapshormonen! Ik heb om deze reden voor de zwangerschap mijn haar in m'n eigen kleur laten verven.

Groetjes, Marisa

#3114244 Quote

Hallo Anne,

ik ben morgen uitgerekend en heb tijdens mijn zwangerschap mijn haren meerdere malen geverften met de kleine gaat alles super (hij wil er alleen nog niet uitkomen )

Groetjes Anne
    39,6wk zwanger

#3114258 Quote

2 x zwanger geweest en beide keren gewoon mijn haar geverfd, waaronder ook een keer geblondeerd en nergens geen last van en de kids ook niet.
    Was wel een keer geschokt bij de kapper; zat een vrouw die dus zwanger was. Ze zei: "Ik ben zwanger, dus sla het verven deze keer maar over." Waarna ze doodgewoon een sigaret opstak…
    Erg vreemde redenatie.
    Sil

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen