Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289468 Weer Eens Een Bericht Van Mij Het Gaat Eindelijk Goed

• Auteur

30 maart 2007

Hier weer eens een berichtje van mij. Ik lees en reageer nog wel regelmatig maar ik heb ff niks geplaatst. Na een aantal zeer spannende weken nadat 1 van onze 2 kindjes is overleden door navelstrengcoagulatie, een vermeende zwangerschapsvergiftiging enz enz begint het vertrouwen nu weer een beetje terug te komen. Maandag ben ik 25 weken zwanger en vanochtend hadden we weer een echo. Alles zeg er prima uit. Placenta doet het goed, kindje is goed gegroeid, geen afwijkingen gevonden enz enz. Ik kan niet beschrijven hoe fijn dit is na alle angst die we hebben doorstaan. Ik voel de kleine nu ook wat regelmatiger en dat geeft veel rust. Ergens in april komt het kinderkamertje en dan gaan we er echt een beetje in geloven denk ik. Na 4 jaar dokteren, een miskraam gaat dit ivf wondertje op de wereld komen. Wat is het toch bijzonder…

x ing

#3114222 Quote

Hoi Inge,
    ik dacht al… we hebben weer even niks van Inge gehoord. Wilde al een berichtje voor je plaatsen. Fijn dat alles goed is. Dat zal een hele opluchting zijn. Nog een paar weken en dan ben je de ergste kritieke periode voorbij en is de overlevingskans steeds groter mocht het te vroeg geboren worden.
    Het zal tot het laatst wel spannend blijven denk ik. Maar toch… elke dag is er weer een en ik vind het erg knap hoe positief je toch steeds kunt blijven.
    Hoe is het verder met jezelf? Gaat het qua gezondheid nog goed?
    Groetjes Veerle

#3114224 Quote

Hoi Inge,

Net als mijn voorgangster al schreef ik vroeg me ook al af hoe het met je ging! Je schreef zo vaak iets en nu al een poosje niets, dus dan ga je je toch afvragen!

Wat fijn dat het goed gaat. Kan me voorstellen hoor, dat je eventjes rust nodig hebt op z'n tijd! Uiteraard voel ik niet wat jij voelt maar ik heb zelf ook wel een periode gehad van wat moet ik nou??? Je bent op een gegeven moment alleen maar gewend aan slecht nieuws dat je even niet meer weet hoe je met goed nieuws om moet gaan!

Bij mij viel "het beroemde kwartje" met een week of 30! Zo van jeetje ik hoef nog maar 10 weken nu gaat het toch echt wel goed komen!
    Geniet van je zwangerschap!

Groetjes   Sandra
    (38,1 weken)

#3114229 Quote

Hoi Inge,

wat geweldig om te lezen dat het goed met je gaat. En dat het goed gaat met je baby. Wat gaat de tijd snel he. Alweer 25 weken. Het mooie weer is in het land, alles gaat goed, wat kan een mens nog meer wensen. Geniet er nog maar van, voor je het weet is het juli.

Veel liefs van Marloes

#3114230 Quote

Hoi Inge,

Wat fijn om te horen. Ik moet nog vaak denken aan wat je allemaal op het forum hebt gepost de laatste weken. Ik gun het jullie ontzettend en ben blij voor jullie!

Groetjes, Marisa

#3114265 Quote

Hoi!
    Goed om te lezen dat het allemaal goed met jullie gaat.
    Ja, dit wondertje van jullie gaat helemaal gezond en wel op de wereld komen hoor!!!
    Geniet er maar van!
    Gr. Anne-Marie

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114275 Quote

Met mijzelf gaat het goed hoor! Ik mag nog steeds niks dus ik ben wel erg gefrustreerd van het binnenzitten en het niet kunnen werken, poetsen enz enz enz maaar het idee dat die kleine het goed doet en het zonnetje wat er steeds vaker is maakt een hoop goed. Ik heb wel een paar weken slecht geslapen en ben erg huilerig en gestrest geweest. Mijn man heeft het ZWAAR moeten ontgelden. Zelfs de gyn. zei je wordt een feeks als je niet oppast. hahahaha! Gelukkig snapt mijn man heel goed dat in een huis opgesloten zitten wat nu eenmaal niet perfect schoon is omdat alles om hem neerkomt en zelfs niks kunnen en ook de deur niet uitkunnen nu eenmaal erg frustrerend is. Hij doet echt zijn best om mij een beetje rust te gunnen. Ik heb bv een lijstje mogen maken met alle dingen die ik graag gedaan wil hebben en hij werkt elk weekend door. Dit helpt met goed. Ik moet wel zeggen dat ik me al wel een paar keer heb vergrepen….ik heb bv alle kastjes van de keuken aan de buitenkant gedaan en de vloeren gedweild. Absoluut verboden maar ik kon het echt niet meer tegenhouden. Geestelijk knap ik hier mega van op alleen moet ik wel oppassen en niet overmoedig gaan worden. Voorlopig hou ik me dus weer even rustig.

Ik heb inderdaad weinig gepost de laatste tijd. Alleen maar gereageerd op anderen. Bedankt voor al jullie lieve berichten!

lfsing

#3114296 Quote

Beste Inge,

Wat fijn dat ik dit bericht hier lees. Vind het zo fijn dat het goed gaat me je overgebleven kindje.   En je hebt veel moeten doorstaan, maar alle onrust maakt steeds meer plaats van genieten. Het is natuurlijk rot dat je beperkt bent en niet kunt werken. Je man moet veel doorstaan zeg je, maar jij ook dat weet hij maar al te goed. De opoffering die jullie moeten hebben moeten maken en misschien nu nog om straks een kindje in je armen te kunnen sluiten is bewonderenswaardig ik weet dan ook zeker jullie kleine ukkepuk gaat het bij jullie als ouders heel goed krijgen. Zoveel als voor hem/haar gedaan alvorens het eerste levenslicht te hebben gezien……… Jullie worden vast een mooi gezinnetje.

Probeer te genieten

Liefs
    Talke

#3114326 Quote

Hoi Inge,

Gefeliciteerd hoor!!!! Geweldig nieuws!!!

Wat een intens besef dat kinderen echt wondertjes zijn he?!

Succes met de rest vd zwangerschap en ik zal het wel blijven volgen.

Groetjes, Natasja
    39,3 wkn.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen