Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289473 Innesteling

• Auteur

hoi allemaal

ik vroeg me af wanneer je vruchtje gaat innestellen?is dat rond de 5 a 6 wk of eerder al?
    heb al een paar dagen ongi pijn terwijl ik zwanger ben zou dit het kunnen zijn of is dat bandenpijn?maak me verder geen zorgen hoor voel me verder goed nog steeds niet misselijk gelukkig.gr wendy 5 wk 3dg

#3114269 Quote

Uhm, ik kan er naast zitten maar volgens mij is de innesteling al een week na de bevruchting! Dus zou dat bij jou allang gebeurd zijn. Maar misschien hebben de andere dames er meer verstand van?

#3114271 Quote

Ik heb bloedverlies gehad die waarschijnlijk van de innesteling komt; bij mij begon het een week na mijn ovulatie (dus een week voor mijn nod) en duurde het een dag of 4; rosig bloed, later wat meer oud bloed, niet zo heel veel. Nu is het over en ben ik superpril zwanger (1 dag over tijd, wel een positieve zw.sch.test al een aantal dagen lang).

#3114276 Quote
    quote: Sigri reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2007 12:35:24'));

Ik heb bloedverlies gehad die waarschijnlijk van de innesteling komt; bij mij begon het een week na mijn ovulatie (dus een week voor mijn nod) en duurde het een dag of 4; rosig bloed, later wat meer oud bloed, niet zo heel veel. Nu is het over en ben ik superpril zwanger (1 dag over tijd, wel een positieve zw.sch.test al een aantal dagen lang).

hoi

Ik heb geen bloedverlies heb vorige keren ook niet gehad,dus zal wel gewoon door het groeien van de buik zijn denk ik.gr wendy

#3114280 Quote

Hoi wendy,

Een embryo nesteld zich 5 dgn na de eisprong in.
    En dan een week later (dus 2 wkn na je eisprong), je bent dan 4 wkn zwanger, kan je positief testen. Als een embryo zich niet innnestelt kan je ook niet positief testen en wordt je gewoon ongesteld.

Die ongipijn kan zijn omdat je baarmoeder iets aan het groeien is.

Kruimel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct