Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289475 Zwangere Meiden Uit Zoetermeer

• Auteur

Hallo!

Zijn er nog meer Zoetermeerse meiden op dit forum?
    Groetjes,

Nathalie MS (14w +5)

#3114300 Quote

Hej Nathalie!

Ik woon ook in Zoetermeer!  Woon in de Leyens, ben 23 jaar woon samen met Mark (28 jaar)  en we zijn zwanger van ons eerste kindje.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben komende woensdag 35 weken zwanger dus hoef nog maar even.
    Misschien leuk om te msnen? lotdegroot@hotmail.com

Groetjes Lot

#3114304 Quote

Hai!

Ik kom ook uit Zoetermeer. Met Lot heb ik al msn contact.
    Ben 20 jaar en woon in driemanspolder. Mijn vriend is 30 jaar. Ik ben nu 18 weken en 1 dag.
    Msn jacomien_debruyn@hotmail.com

#3114633 Quote

Hoi hoi,

Ik kom ook uit zoetermeer (oosterheem/heemburgh).
    Ik ben 24 en zwanger van ons 2e kindje! Mijn naam en van m'n vriend wil ik jullie wel geven, maar dan via msn, omdat bekende van mij hier ook zitten en ik nog niet aan iedereen wil vertellen dat ik zwanger ben 😉

Mag ik jullie toevoegen?

Groetjes

#3114671 Quote

Hoi,

Dat is ook toevallig ik kom ook uit  oosterheem/heemburgh.
    Ik ben 26 jaar en wanger van ons 1ste kindje samen met joost 31 jaar.

groetjes,
    Patricia 18w3d

#3114679 Quote

Hoi Patricia..

Wat leuk dat je hier ook woont!!
    Bevalt het goed? Wij wonen hier nog niet zo lang, maar bevalt erg goed. Vorr kinderen is het een leuke buurt..
    Hoe gaat het met je zwangerschap?

Groetjes

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114682 Quote

Mij mag je toevoegen hoor…
    Gezellig!
    Lotdegroot@hotmail.com

Liefs Lot

#3114766 Quote

Wij wonen hier nu 1 jaar en het bevalt me eigenlijk wel goed. er wonen hier heel veel kinderen en er worden er ook een hoop geboren de laatste tijd. Allemaal vriendjes en vriendinnetjes voor onze kleine koter dalijk.
    Met mijn zwangerschap gaat het goed   Wel onwijs moe en veel pijn mijn buik, maar dat hoort erbij, ikben allang blij dat ik niet misselijk ben  geweest.datlijkt me zo erg.

en hoe gaat het bij jou?
    groetjes

#3114937 Quote

Hoi dames

Ik heb jullie toegevoegd!!
    Idd erg leuk dat er zoveel in Oosterheem/Heemburgh wonen. Ik vind het een leuke kindvriendelijke wijk..
    We wonen hier nog niet heel lang, maar bevalt echt goed..

Ons zoontje vind het leuk om buiten te spelen (hij is pas 13 mnd) en maakt zelfs al vriendjes :-).
    Mijn zwangerschap gaat gelukkig goed, al heb ik wel veel buikpijn. Het voelt enorm anders aan dan de eerste. Volgende week maandag voor het eerst naar de VK.

Groetjes, spreek jullie snel!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct