Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289477 Gezocht Zwangere Mama 12 Weken Om Op Te Volgen

• Auteur

Dag allemaal,

Voor mijn opleiding verloskunde heb ik de opdracht gekregen om een totale zwangerschap op te volgen. Ik kom uit Nederland (Ellewoutsdijk, Zeeland)   maar  studeer in Antwerpen (en zit daar ook op kamers). Ik heb echter nog niet het geluk gehad om in mijn omgeving een zwangere aan te treffen. Daarom is mijn vraag; is er misschien een zwangere (of een zwanger koppel natuurlijk), tot ongeveer 12 weken, liefst in de provincie  Zeeland of Brabant,  die het leuk zou(den) vinden om zich door mij mee te laten opvolgen tijdens haar/hun zwangerschap, bevalling en kraambed?

Het is de bedoeling dat ik mee zal gaan naar de consultaties van de vroedvrouw/gynaecoloog en kijken wat deze doet. Wanneer je moet bevallen zal ik erbij zijn om de arbeid en bevalling op te volgen en hierbij je hierbij te steunen. (Indien ik aanwezig kan zijn; wanneer er examens zijn moeten we deze voorrang geven).

De bedoeling van deze opdracht is om een beeld te krijgen van wat er zich afspeeld tijdens de zwangerschap. Wie zou het leuk vinden om mij te laten delen in de geweldige ervaring van het zwanger zijn? Ik zou het heel erg leuk vinden en zo leer ik heel veel bij!

Als het je iets lijkt, stuur me dan alstublieft een mailtje: ell_pino@hotmail.com

Alvast ontzettend bedankt en hopelijk tot snel!

Antoinette de Schipper, student vroedkunde KDG, Antwerpen

#3114284 Quote

Hai,

Ik woon in het midden van Nederland en ben inmiddels 25 weken zwanger dus op dat punt kun je me niet volgen. Ik ben wel een gevalletje apart. Ben namelijk zwanger van ivf. Bleek een eeneiige tweeling. Er is een chromosoomafwijking geconstateerd en 1 van de kindjes was erg ziek. Ik heb een operatie in de baarmoeder gehad. (navelstrengcoagulatie) en 1 kindje is overleden. Ik ben nog steeds zwanger van 2 kindjes maar 1 leeft dus niet meer. Het is geen leuk verhaal maar wellicht wel interresant voor je studie. Als ik je kan helpen door meer te vertellen dan kun je me bereiken op inge12474@hotmail.com

Gr.Ing

#3114321 Quote

Hoi Antoinette,

Ik zit ruim 4 weken voor de uitgerekende datum, dus aan mij heb je niks meer. Maar heb je al bij de oktober-november mama's gekeken? Binnenkort opent vast ook het forum voor december-mama's en misschien dat die je verder kunnen helpen.

Succes met je studie.

Groetjes Tamara.

#3114328 Quote

hoi

ik ben nou 15 weken zwanger
    en woon in de kop van noord holland
    dus een beetje ver weg
    maar ik zou je wel wel mijn e mail willen geven
    om je op de hoogte te houden
    mijn e mail is auwemeuk@hotmail.com
    ik hoor het wel
    groeten petra

#3114584 Quote

Heel fijn dat deze mama's al hebben gereageerd   dank jullie wel!!
    Als er toevallig Belgische mama's zijn (uit de omgeving Antwerpen) dan hou ik me ook aanbevolen hoor!!

Groetjes,
    Antoinette

#3114810 Quote

IK HEB EEN ZWANGERE!!!
    dus bij deze is dit forum ook klaar… iedereen bedankt voor de lieve reacties en een hele fijne zwangerschap toegewenst!!

groetjes,
    Antoinette

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen