Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289480 Ik Weet Niet Meer Zo Goed Wat Ik Er Van Moet Denken

• Auteur

Hallo aanstaande moeders…

Ik heb een vraagje ik ben volgens de dokter 8 weken zwanger…Heb ik een afspraak gemaakt om een echo te maken van de kleine ..
    Konden ze hem/haar niet vinden …ik meteen teleurgesteld en echt huilen ik had het gevoel dat het aan mij lag..
    Ging hij me ook nog bang maken ja kan allemaal fout gaan we zien nix….hij zei het ook echt HARTELOOS..
    Heeft  iemand dit ook een keer meegemaakt…asjeblieft laat het me  weten want ik weet het niet meer..

Trouwens is mijn eerste kind en ben 21 jaar oud..!

Groetjes  

#3114285 Quote

hoi

heb je wel een nieuw afspraak gemaakt voor echo,want het kan zijn dat er iets voor ligt   of zo of buiten baarmoeder zwangerschap,misschien zien ze het de volgend keer wel gewoon.gr wwendy

#3114290 Quote

Ja ik wel een nieuwe afspraak gemaakt moet volgende week terugkomen …maar dat is toch niet gezond buiten baarmoederzwangerschap?

Hoop dat we dan wel wat zien …maar ik voelde me heeeeel heeeeel verdrietig maar ik bekijk het nu allemaal positief komt allemaal goed…

toch!

Groetjes…

#3114292 Quote
    quote: Zoraida reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2007 20:27:43'));

Ja ik wel een nieuwe afspraak gemaakt moet volgende week terugkomen …maar dat is toch niet gezond buiten baarmoederzwangerschap?

Hoop dat we dan wel wat zien …maar ik voelde me heeeeel heeeeel verdrietig maar ik bekijk het nu allemaal positief komt allemaal goed…

toch!

Groetjes…

hoi

Ik zou je niet te druk maken hoor het gebuert wel vaker dat ze het niet zien in het begin,en bbz is   niet goed nee maar dat zal het wel niet zijn hoor,wanneer moet je nu weer?gr wendy ikzelf heb 17 april 1e echo en ben dan bijna 8 weken ,oja hebben ze inwendig gedaan bij je bij mij vorige keer wel en toen zagen ze het wel misschien dat het daar aan lag

#3114297 Quote

Hej Zoraida!

Maak je alsjeblieft niet zoveel zorgen!
    Ik kan het me heel goed voorstellen hoe je je nu voelt want ik heb het precies zo meegemaakt!!!!!

Ik was ook 8 weken en ze vonden neits op de echo, moets net als jij een week later terug komen.. Heel die week hebben we ons gek gemaakt over windeideren en buitenbaarmoederlijke zwangerschappen e.d. Maarrr let op, een week later vonden ze meteen onze kleine meid!!!

Omdat het nog zo klein is gebeurd dit zo vaker, dus maak je niet druk het komt echt goed!
    Ik ben inmiddels bijna 35 weken zwanger dus zo zie je maar!

Veel plezier bij je volgende echo! Komt goed!

Liefs Lot

#3114313 Quote

Hoi,

Heb je een uitwendige of inwendige echo gekregen?
    Toen ik ongeveer tussen de 7 en 8 weken zwanger was, kreeg ik ook een echo.  Maar op de uitwendige echo kon de vk ook niks ontdekken behalve alleen maar darmen. Toen kreeg ik een inwendige echo en daar was wel iets op te zien.

Ik hoop voor je dat alles goed komt, mocht het om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gaan, trek meteen aan de bel als je heftige steken of krampen voelt.

Groetjes,
    Lidewij

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114320 Quote

Hoi Zoraida,

Net als Lidewij heb ik ook een inwendige echo gehad, omdat op de "normale" echo niks te zien was (en ik was al 11 weken). Omdat ik nogal onzeker was of ik echt wel zwanger was, was mijn eerste gedachte: zie wel, er zit niks. Maar het schijnt veel voor te komen dat je via de buik niet altijd iets ziet (zie ook de andere reacties). Mijn vk vroeg gelijk of ze een inwendige echo mocht maken en daar was goed op te zien dat er toch echt wel een klein ukkie zat. Vraag anders zelf om een inwendige echo, als er weer niks te zien is.

Sterkte.

Gr. Tamara.

#3114322 Quote

Hoi Zoraida,

Zoals je hierboven wel kunt lezen, hoef je je niet meteen druk te maken als ze niets kunnen zien.

Ik heb vorig jaar oktober een miskraam gehad. Dit kwam naar voren toen ik zelf een echo had geregeld bij een echobureau. Die mevrouw maakte uitwendige echo's en het lege vruchtzakje was heel duidelijk te zien. Later bleek dat het vruchtje met 6 weken gestopt was met groeien. Als jij hetzelfde zou hebben, had die echoscopist dat dus wel moeten kunnen zien.

Ik ben daarna meteen weer zwanger geworden. We moesten toen naar het Diagnostisch Centrum om een termijnecho te laten maken. Ik had daarvoor een paar keer gebloed dus ik dacht dat het weer mis was. Toen ik daar lag, begon die mevrouw met een uitwendige echo. Toen zei ze: " Nou, ik kan niets zien dus we gaan toch maar een inwendige echo maken". Ik dacht meteen dat het niet goed was (ik had toch immers gebloed?).
    Uiteindelijk maakte ze een inwendige echo en daar zag je een heel klein wurmpje met een kloppend hartje! Zij schatte me toen op 7 weken en 4 dagen.

Het kan dus zijn dat ze het vruchtje gewoon nog niet goed konden zien. Misschien ben je minder ver dan je zelf denkt en zien ze nog geen hartje. Dan kan ook nog.

Ik weet hoe spannend de komende dagen voor je kunnen zijn maar probeer wat afleiding te zoeken zodat je er niet heel de tijd aan hoeft te denken. Je zwangerschap kan nog alle kanten op dus ga niet meteen van het ergste uit. Ook al deed die echoscopist zo bot.

Heel veel succes de komende dagen en laat je even weten hoe het is afgelopen?

Groetjes,
    Maike

22w +3d zwanger van een knulletje

#3114324 Quote

Hoi Zoraida,

Ik wil je net als al de andere meiden ook eventjes geruststellen!
    Bij mij was bij de 1ste echo ook niks te zien,alleen een leeg vruchtzakje!
    Ben de week erop terug geweest en toen zagen ze het vruchtje pas zitten,dus probeer een beetje positief te blijven oke? al valt dat niet mee,maar het zal wel goed komen hoor!!

Groetjes wendy 33 weken en 6 dagen zwanger

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct