Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289482 Help Wie Herket Dit

• Auteur

hallo alemaal

op het moment ben ik 25 weken zwanger en heb echt giga pijn in mijn buik. de pijn zit rond mijn navel. ik voel de kleine wel goed bewegen, maar maak mij zorgen.

wie herkent dit???

groetjes natalie

#3114287 Quote

Hoi Nathalie

Ik weet zo niet wat die pijn in je buik kan zijn maar ik zou zeker even de verloskundige bellen. Misschien is het wel helemaal niets maar gewoon voor de zekerheid.
    Als je hoofdpijn hebt en/of bloedverlies dan moet je zeker bellen. Misschien heb je hoge bloeddruk of beginnende weeen. Ik wil je niet bang maken maar neem gewoon je lichaam serieus. En vragen kan altijd.

Groetjes Jeanine

#3114298 Quote

Hej Merel,

Die pijn heb ik ook gehad, onze meid maakte een groeispurt en dat gaat niet zonder pijntjes!
    De Gynaecoloog zei tegen mij, zolang je de kleine goed voelt bewegen is er niets aan de hand, dan heeft hij/zij het naar zijn zin en is er niets mis..

Weet je wat helpt tegen die steken, een warm bad of als je in bed ligt een warme kruik, helpt mij nu ook goed door mijn oefenweeen heen.

Hoop dat je er wat aan hebt en geniet van je zwangerschap!

Liefs Lot
    34,5 week

#3114299 Quote

Grote kans trouwens dat het dus  harde buiken zijn, dat is ook een teken dat je het wat rustiger aan moet doen dus neem rust al je lichaam daarom vraagt!

#3114303 Quote

Hoi Natalie,

Als je baarmoeder voorbij je navel gaat groeien kan dat pijn geven daar. Je navel kan zelfs naar buiten worden gedrukt. Ikzelf   heb bij beide zwangerschappen ook spierpijn gehad op die plek. Ik vind het erg herkenbaar en zou me er geen zorgen over maken maar als je het zeker weten wilt? Dan moet je even bellen.

Ingeborg

#3114311 Quote

hallo allemaal,

we zijn inmiddels een nacht verder en heb weinig tot geen last meer. gelukkig!!!
    alleen nog een wat zwaarder gevoel. hopelijk blijft het weg anders bel ik de vk.

groetjes natalie

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114329 Quote

Hoi Natalie,

Ik heb ook zo'n gevoelige navel! Ook zonder zwanger te zijn mag niemand eraan komen. Ik ben nu 21wkn zwanger en mijn baarmoeder groeit er nu ook voorbij en dat zorgt voor   pijntjes af en toe. Als het goed is, is het niets en alleen het groeien van je buik dat even onaangenaam is.

Groetjes,
    Janneke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen