Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289484 Even Voorstellen

• Auteur

Hallo dames,

Sinds afgelopen vrijdag weten wij dat we zwanger zijn.
    We hebben er 6 rondes over gedaan, dat valt me dus allemaal heel erg mee, ik ging er vanuit dat het nog wel een half jaar kon duren, zeker omdat mijn vriend vrachtwagenchauffeur is en doordeweeks (vruchtbare dagen) bijna nooit thuis is.
    Maar toch zwanger!!!!!!!
    Volgens de calculator ben ik nu in de 5e week, en zou uitgeteld zijn op de 9e december.
    Allemaal heel erg spannend, het is ons eerste kindje en ik ben nog vrij jong, maar woon al 3 jaar samen.
    Mijn partner is 31 jaar en staat te springen en wil het van de daken schreeuwen!!!

Meiden, heel veel succes de aankomende maanden hie rop het decemberforum, en we spreken elkaar vast nog wel!

xxx

9 maanden banner

#3114310 Quote

Allereerst ontzettend gefeliciteerd! En welkom op dit forum. Als je vragen hebt, stel ze lekker, ook al lijken ze een beetje stom of raar, je zult zien dat er hier eigenlijk altijd wel iemand is die precies hetzelfde meemaakt.

Als ik het zo lees is dit je eerste zwangerschap. Mijn eerste tip is: koop een goed zwangerschapsboek. Bijv. Veilig zwanger van Mariel Croon en Beatrijs Smulders. Je zult zien dat je, zeker in het begin,  bijna elke dag  wel onzeker bent over iets, of  je iets afvraagt (hoort wat ik voel er bij, wat mag ik wel en niet eten en ga zo maar door). Het is fijn om het direct op te kunnen zoeken en niet eerst op een reactie van het forum te wachten. Bovendien kunnen wij er ook wel eens naast zitten.

Tip 2: als je je echt zorgen maakt, bel dan je verloskundige! Het is haar werk om je te begeleiden en gerust te stellen.

Geniet van je zwangerschap!
    Groetjes, Marisa

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct