Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289488 Ik Heb Een Geheimpje In Mij Buik

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik ga nu de vijfde week van mijn zwangerschap in. Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben. Ik vind het echt zooooo spannend. Ik merk van alles aan mezelf en vind dat best gek, omdat ik zo kort zwanger ben.
    Eingelijk wil ik het gewoon met jullie delen. Ik wil het graag de eerste maanden nog even voor "mezelf" houden.Maar het liefst wil ik het van de daken schreeuwen, of een bordje om mijn nek hangen dat ik zwanger ben!
    Hebben jullie nog tips voor leuke forums, pagina's enz.

Groetjes,

Cindy

#3114365 Quote
    quote: Cindy17 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2007 11:28:52'));

Hoi allemaal,

Ik ga nu de vijfde week van mijn zwangerschap in. Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben. Ik vind het echt zooooo spannend. Ik merk van alles aan mezelf en vind dat best gek, omdat ik zo kort zwanger ben.
    Eingelijk wil ik het gewoon met jullie delen. Ik wil het graag de eerste maanden nog even voor "mezelf" houden.Maar het liefst wil ik het van de daken schreeuwen, of een bordje om mijn nek hangen dat ik zwanger ben!
    Hebben jullie nog tips voor leuke forums, pagina's enz.

Groetjes,

Cindy

Hai Cindy…. gefeliciteerd hoor met je wetenschap van ongeveer 4 dagen dat je zwanger bent. Echt leuk. Moeilijk om alles nog even voor jezelf te houden he?
    En hoe staat je vriend/man er tegenover? Wil ie ook alles van de daken schreeuwen of is ie wat rustiger daarin?
    Groetjes van een andere decembermama….

#3114373 Quote

Hoi Cindy,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Je gaat een geweldige tijd tegemoet dus geniet ervan hoor!!

Leuke sites vind ik: http://www.pampers.nl   Ze hebben erg goede info over de groei van de baby van week tot week, heel uitgebreid en duidelijk!

Ook http://www.kindjeopkomst.nl vind ik erg goed.

Succes met snuffelen!!

Groetjes, Natasja uit Ede
    39,3 dgn zwanger.  

#3114378 Quote

Hoi Cindy,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Zelf weet ik ook pas dat ik zwanger ben, zit dus nu ook in de vijfde week en zou het ook van de daken willen schreeuwen, maar nog even geduld… de 2e week van mei is het 12 weken en dan kunnen we zo hard schreeuwen als we maar kunnen .

Veel succes en plezier met je zwangerschap.

Groet
    Jolanda

#3114389 Quote

de meningen zijn hier ook zo,n 50/50 hahaha.
    moeten we er maar om gaan tossen.

#3114399 Quote

Ladies,

Bedankt voor jullie leuke reacties. Je begrijpt wel dat de tranen in m'n ogen (hormonen!?!) stonden toen ik jullie reacties las. Jullie zijn toch de eersten die me feliciteren (op mijn partner na dan)…….gek eingelijk….Thanx voor de tips

Groetjes,

Cindy

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114509 Quote

Erg herkenbaar!!! Weten sinds gisteren dat ik zwanger bent. Heb het zelf al tegen een vriendin verteld, mijn vriend tegen ons zoontje van 3 jaar. Nu maar hopen dat ie z`n mond houdt. Je bent blij en wilt het toch kwijt. In ieder geval van harte gefeliciteert!!!!

#3114517 Quote

Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ben zelf ook net nieuw hier en weet zelf ook net dat we zwanger zijn, zit nu in de zevende week en weet het nu twee weken. En ja het gevoel dat je het van de daken wil schreeuwen is fantastisch maar moeilijk om idd nog even voor je te houden. Het liefst zou ik het ook tegen iedereen willen vertellen. Maar goed een aantal mensen weten het al wel ouders, schoonouders en vriendin. Nou heel veel succes en plezier toegewenst de komende maanden.

Heb je verder al ergens last van misselijk, of erg moe. Ik heb van beide last en sinds een week vreselijk misselijk s'morgens.

Groetjes.

#3114744 Quote

Ons zoontje riep vanochtend bij de erg drukke bakker, "MIJN MAMA HEEFT EEN BABY IN DE BUIK……..
    Het geheimpje is dus geen geheimpje meer. Nu snel naar de opa`s en oma`s voordat ze het van anderen horen.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen