Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289489 We Zijn Er Bijna Uit Haha

• Auteur

Hallo,

We zijn er eindelijk bijna uit de jongens naam pff duurde even maar we twijfelen tussen 2 nog.
    En aangezien we een zoon krijgen moeten we er nu toch wel 1 gaan kiezen.

We hadden   Robin of Thijs in gedachten welke van de 2 vinden jullie het leukst??
    Laat het ons even weten meschien kunnen we dan kiezen haha.

Groetjes

#3114333 Quote

Hoihoi,

Ik zou ook voor Robin gaan! Als volwassene ook een leukere naam dan Thijs.

groetjes Maris

#3114334 Quote

Thijs!  

Vind ik absoluut de stoerste van de twee. Zie je het al voor je, zo'n stoere knul van 16 die Thijs heet? (Maar ja, ik hou gewoon van korte namen.)

Daarbij kun je de naam Robin ook voor een meisje gebruiken. Robin vind ik wel een stoere meidennaam.

Succes met kiezen.

Groetjes R.

#3114336 Quote

Ik vind het beide leuke namen. Robin vind ik ook leuk voor een meisje. Mijn man en ik komen er absoluut niet uit. We willen straks ook graag weten of het een jongen of een meisje wordt, dan hoeven we tenminste maar 1 naam te verzinnen. Een naam verzinnen is echt het moeilijkste wat er is.

#3114339 Quote

Ik vind Thijs wel erg leuk!! Stoer, en kort en krachtig, houd ik wel van.
    Groetjes Anne-Marie

#3114342 Quote

Moeilijk, ze zijn allebei leuk. De dochter van m'n zus heet ook Robin. Vind ik een erg stoere naam, maar ook voor een jongen leuk. Ze is nu 13 en toendertijd zei m'n zus bij het uitzoeken van de geboortekaartjes van 'de naam wordt Robin'. Je had ze moeten zien! "Maar je weet toch nog niet wat het wordt???" En toen zei m'n zus "Nee, maar de naam wordt sowieso Robin".

Groetjes en sterkte met kiezen!
    Marisa
    Ps. Thijs vind ik ook erg leuk hoor!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114360 Quote

ik zou ook voor Thijs gaan.
    Vind ik een stoerdere naam dan Robin.
    groetjes Daan

#3114372 Quote

Ik zou voor Thijs gaan, of Tijs.
    Moeilijk he? Wij zitten ook nog erg te twijfelen tussen 2 namen. Althans, mijn man, ik ben er al wel uit. Maar ja, je moet het allebei leuk vinden he?

Succes!
    Yvet

#3114377 Quote

Ik heb een absolute voorkeur voor Thijs!

Vind het gewoon een hele stoere naam!!

Succes!!!!

Groetjes Suus

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen