Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289490 1ste Kindje

• Auteur

heyyyy
    Wat een leuk forum zeg. Ik kan er heel veel uithalen.
    Ben zelf ongeveer 11 weken zwanger van mijn eerste kindje. vrijdag 6 april heb ik mijn eerste echo bij de gyn. Ik kreeg meteen van de huisarts het telefoonnummer van het ziekenhuis en die hebben voor mij de afspraak gemaakt voor de echo en de gyn. Dus nog geen verloskundige voor mij. Kan altijd nog overstappen.
    Ik kwam erachter dat ik zwanger was toen ik al 9 a 10 weken was. Kreeg in feb toen ik gewoon ongesteld moest worden wel wat bloedverlies (innestelingsbloeding) Heb toen nog even gewacht want ik dacht dat mijn ongesteldheid nog moest doorzetten. Bleef pijnlijke borsten houden en heel moe,maar geen ongesteldheid, dus ja dan maar naar de huisarts gegaan. Ik heb het geluk dat ik wel wat misselijk was maar niet boven de pot hoefde te hangen. Ben met vlagen wat licht in mijn hoofd en misselijk.
    Ik kan mijn broeken al niet meer aan. Ik heb wel af en toe steekjes in mijn buik maar heb gelezen dat het met de baarmoeder heeft te maken.
    Er komt wel veel op je af zeg pfffffffff en zal heel blij zijn als het vrijdag is dan heb  ik toch wat meer zekerheid maar voel me wel echt zwanger..

Ik hoop wat meer ervaringen met jullie te kunnen delen
    Groetjes evelien

#3114337 Quote

Gefeliciteerd. Ik wist zelf een dag na de verwachte menstruatie al dat ik zwanger was. Wel handig en leuk om het te weten, alleen duurt het nu zo lang voordat we het ook familie en vrienden kunnen vertellen. Ik ben zelf sommige dagen ook ontzettend misselijk en moe. Afgelopen week ook amper avondeten gehad. Nu moet ik zeggen dat ik me weer wat beter voel… Bij mijn vorige zwangerschap  was het bij 12 weken ook spontaan over, dus daar hoop ik dan nu ook maar op.    

#3114341 Quote

een paar dagen geleden voelde ik mij ineens heel goed. Ik schrok er eigenlijk ook wel van omdat je er toch aan gewend raakt aan die misselijkheid. Ik snoep ook de hele dag door en idd van sommige maaltijden dan komt het echt naar boven zetten. Sinds gisteren ben ik weer wat misselijk en draaierig, als ik dan even een uurtje slaap is het ook wel weer goed.

Je hoort ook nu in ene zoveel goede als slechte berichten over de zwangerschap. Ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten en je kan alleen maar hopen dat het een spoedige zwangerschap word. Is het al vrijdag??? hahahahah

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct