Hoi Inge,
Wat fijn trouwens dat het nu allemaal zo goed gaat met je. Dat moest ik eerst even kwijt, maar nu over de kilo's. Ik ben een expert in het aankomen van vele kilo's. Bij mijn eerste zwangerschap was ik maar liefst 32 kilo aangekomen en dat terwijl ik van tevoren maar 57 kilo woog. En inderdaad, ik at veel meer en ik snoepte nog meer! Niet zo slim dus. Als ik jou was zou ik toch een beetje gaan uitkijken, met het snoepen dan en de vreetbuien. In de laatste weken kom je namelijk meestal het meest aan en het is op zich niet erg om wat dikker te worden, maar het maakt alles (vooral op het eind) heel veel zwaarder.
Of de kilo's er weer afgaan, weet je nooit van tevoren. Bij mij wel, maar het schijnt voor heel veel vrouwen heel moeilijk te zijn. Ik ben gewoon direct na mijn (mislukte bv) heel streng gaan lijnen. Niet verantwoord misschien, maar het werkte wel. Ook ging ik overal wandelend met de kinderwagen naar toe, ook als het best ver was, en dat heeft ook veel geholpen.
Ik heb trouwens een grote mond dat je jezelf in de hand moet houden, maar moet het eerst nog maar eens zelf doen. Kan deze zwangerschap gewoon door blijven eten! Lijkt net of dat 'ik-zit-vol-gevoel' bij mij verdwenen is. Jij in ieder geval succes.
Ivy