Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289496 Kan Echt Niet Wachten Op De Echo

• Auteur

Hallo lieve meiden,
    Ja ik kan niet wachten om naar de vk te gaan. Dan heb je wat zekerheid. Je ziet nu zo weinig en alleen aan wat kwalen merk je wat. Ik vind het fijn als die kwalenmijnder zijn, maar maak me gelijk zorgen dat het dan niet goed is. Kent iemand ook deze onzekerheden?

Nog twee weken geduld…..

#3114361 Quote

Hoi,
    Dat herken ik heel goed.
    Je hoopt dat je een dag niet misselijk bent, en als je een dag niet misselijk bent denk je er is toch niks mis???
    Ik hoop dat je helemaal gerustgesteld bent   als je bij de verloskundige
    bent geweest!
    succes
    groetjes Daan

#3114475 Quote

Dus jullie hebben dat ook, ik was vanmorgen helemaal in paniek dat ik eindelijk goed had geslapen en minder pijnlijke borsten had… dan kan ik gewoon wel huilen van de onzekerheid! Ik wil toch echt wachten tot de 8 weken iedereen adviseerde eerder een echo te doen maar ik wil zeker een hartje horen dan weer ik zeker dat alles goed is en ben ik misschien ook wat vrolijker. Ik weet op de een of andere manier dat het goed zit maar ben zo bang dat het weer mis gaat. En dan lees je zo;n verhaal van Geluk weer… en dan denk ik jeetje dadelijk heb ik dat ook. Zal ik nog een test doen??? Erg he!

#3114488 Quote

Jahoor bekend gevoel….ik heb een miskraam gehad en deze zwangerschap was ik extra angstig om het weer te verliezen. Ook omdat ik na 4 jaar dokteren een zeer kostbare ivf zwangerschap heb denk ik. Probeer op je lichaam te vertrouwen hoe moeilijk dat ook is. Op de echo gaat alles er vast geweldig uitzien!!

lfs ing

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct