Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289498 Tip Voor Blaasontsteking

• Auteur

Hallo allemaal,
    Ik heb al een tijdje een blaasontsteking en anti biotica hielp niks.
    En om dat ik zwanger ben mag je ook niet alles gebruiken.
    De huisarts gaf toen als tip om sinasappelsap te drinken omdat dat wat zuur is.
    Ook dat hielp niet super. Maar toen dacht ik waarom pers ik geen halve citroen uit met water erbij.. hoezo zuur!. Ik doe dat nu 3 dagen 2x per dag  en mijn blaasontsteking is veel minder geworden.
    Een klein beetje citroensap helpt al. Het is wel heel vies hoor, maar even doordrinken
    (en bijten)
    liefs Daan

#3114379 Quote

Hoi,

ik heb gehoord dat veenbessensap of thee hiervan heel goed schijnt te werken.

Succes ermee!

Jolanda

#3114394 Quote

Hallo!
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap zo'n 6  keer blaasontsteking gehad en mij werd geadviseerd om veel cranberrysap te drinken. Hier zit nl ook erg veel vitamine c in. Want dat is dus waar het om gaat. Maar als je er gevoelig voor bent helpt er, net als bij mij eigelijk niks. Je kunt gewoon niet goed uitplassen en dan blijft er urine achter.
    Het is erg vervelend, maar blijf er bedacht op want je kunt door de harde buiken die je door de ontsteking kan krijgen,  vroegtijdig   weeén krijgen.
    Succes!
    Groetjes van Bloem

#3114417 Quote

Hi,

Mensen met een "zwakke" maag moeten wel oppassen met bovenstaande adviezen. Ikzelf eet graag sinaasappels, maar door het slikken van ijzertabletten krijgt mijn maag al een opdonder. Als ik er dan ook nog zure dingen in gooi, dan blijf ik de hele nacht wakker van brandend maagzuur…

Groetjes Tamara.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct