Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289499 Moeders Voor Moeders

• Auteur

Hoi
    ik heb vandaag een intake gesprek gehad bij moeders voor moeders en wil jullie er op wijzen. het is weinig moeite en al maken we maar voor 1 moeder het verschil……..dan is dat toch een heel mooi verschil. de intake duurde bij mij maar een kwartier en je krijgt een leuk presentje. dus kijk even op http://www.moedersvoormoeders.nl. Ik wil het nog geheim houden en daar hebben we genoeg mogelijkheden voor. ik dacht ook, stel dat ik zelf de persoon zou zijn waar het het verschil voor zou maken, dan verander je toch een leven?
    Misschien iets voor jullie?
    groetjes

#3114401 Quote

Hoi Anouck,

Ik las je berichtje en vind het een goed initiatief van je om dit op het forum te plaatsen. Iemand als ik zou er zelf nooit aandenken mits ik erop gewezen word. Je bent zo vol van de zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken, dat een organisatie als Moeders voor Moeders eingelijk niet in je "woordenboek" voorkomt.
    Ik heb me zojuist aangemeld en hoop dat er meerdere zullen volgen!!!

Fijne zwangerschap!

Cindy

#3114412 Quote

Ik wil jullie er op wijzen dat moeders voor moeders niet overal in Nederland actief is.
    Alleen in de dichtbevolkte gebieden!
    Ik kon er dus niet aan meedoen, beetje raar wel. Maar ook wel te begrijpen.

#3114420 Quote

hoihoi,

Toevallig heb ik me zondagavond aangemeld voor moeders voor moeders, toen ik een jaar of vijf geleden nog op school zat kregen wij voorlichting van moeders voor moeders.
    Vandaar dat ik die organisatie kende, en kwam er ook weer op het idee door deze site.
    Vandaag hebben ze al gebeld, en donderdag komen ze al langs, ik wil ook dat het discreet gebeurt, van mij hoeft nog niet heel de straat te weten dat ik in verwachting ben.

Zeker slim dat je dat hier op het forum zet, ik kwam ook met de bedoeling om het er op te zetten, maar je was me voor!

groetjes
    wy2006

#3114424 Quote

Ik heb met mijn eerste zwangerschap ook meegedaan met moeders voor moeders. Vind het een goed doel!! Alleen wat is het smerig je urine in die potten te schenken, ik was al zo ontzettend misselijk en als ik die potten opendeed werd ik helemaal onpasselijk….helaas zat er dus in de laatste potten niet meer zoveel.

Maar ik heb in iedergeval 1x meegedaan en het is voor een echt goed doel, zelf zou je het ook fijn vinden als anderen het ook voor jou deden!
    Ik woon nu niet meer in nederland, kan dus ook niet meer meedoen. Maar anders had ik me zeker aangemeld.

#3114438 Quote

Ik ben nu 27 weken & 3 dagen zwanger na een 1ste IVF behandeling. Ik wilde ook heel graag meedoen met moeders voor moeders ook omdat ikzelf het medicijn nodig heb gehad om zwanger te mogen raken, na 8 jaar is mijn grote wens in vervulling maar helaas mocht ik niet meedoen met moeders voor moeders omdat ik in 2001 na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap een bloedtransfusie heb gehad.

Er zijn zoveel vrouwen dankbaar voor jullie prestatie!

Groetjes mariëtte

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114443 Quote

Hoi,

Ik heb ook met alle drie de zwangerschappen meegegdaan met MVM! Ik ben blij dat ik het gedaan heb, je kunt zo toch je steentje bijdragen…

Toevallig ken ik iemand die 2x zwanger is geraakt door hun medicijn, ook leuk om te horen van iemand die het zelf nodig had! Ze heeft dan ook 2 kids nu en is er nog steeds erg blij mee dat het op deze manier gelukt is voor haar.

Aan het eind was ik het wel zat met die flessen iedere keer, maar het is dankbaar en zeker de moeite waard!

Groetjes, Natasja
    39,4 wkn.

#3114452 Quote

Hallo,
    Ik heb ook meegedaan aan moeders voor moeders!
    Het was echt een kleine moeite……maar wat stinken die potten enorm zeg.

groetjes hannie

#3114596 Quote

Ik doe ook mee aan MVM, toen ik wist dat ik zwanger was heb ik me gelijk aangemeld, en de dag daarna al intake gehad. Eigenlijk was ik toen nog net niet lang genoeg zwanger om al mee te mogen  doen maar ze heeft toch een test gedaan en er zat voldoende hcg in mijn urine dus mocht ik al een weekje eerder mee doen dan normaal.

Mijn tante heeft vroeger ook voor MVM gewerkt en die heeft altijd gezegd als jullie later ooit zwanger worden dan moet je mee doen want je helpt zoveel andere moeders om zwanger te worden. Dus vandaar dat ik dus ook mee doe, vind het belangrijk dat andere ook de kans moeten krijgen om zwanger te kunnen worden.

Zelf kan ik nog tot 11 juni meedoen en dan houdt het weer op, maar dan heb ik wel vanaf 20 maart meegedaan dus voldoende urine gespaard voor de toekomstige moeders.

Maar idd die lucht die uit die flessen komt, in het begin kon ik er wel tegen maar de laatste week echt niet meer, ben zo misselijk sinds een week s'morgens. Maar ja het hoort ebij he.

Groetjes Annemiek (6 weken en 4 dagen)

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen