Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289501 Lekkende Borsten

• Auteur

hey hallo,

ik word er echt gek van! mn borsten die lekken zo enorm. wat kan ik hier tegen doen? moet ik nu 's nachts met een bh aan gaan slapen? dat ligt toch helemaal niet lekker?? en dan van die zoogcompressen erin ofzo?

ik vind het maar niks.. maar misschien hebben jullie tips?

liefs arianne 28.2 zwanger

#3114396 Quote

Hoi,

Lijkt me inderdaad om gek van te worden. Ik heb er geen last van dus kan je niet echt helpen denk ik. Een naadloze bh misschien??

gr.Ing

#3114422 Quote

Ik zou idd zoogcompressen in je beha doen. Vooral overdag,, om rare situaties te voorkomen. Als je 's nachts niet met een beha wilt slapen, leg je toch gewoon een grote handdoek extra in je bed. Ik weet niet of je je kraampakket al binnen hebt (ik heb niet gekeken hoe lang je al zwanger bent, sorry), maar je zou ook een onderlegger onder die handdoek kunnen leggen. Dan weet je bijna zeker dat je matras niet te nat wordt. Als  je thuis wilt bevallen heb je die onderleggers wel nodig hoor, dus moet je er eenpaar bij kopen bij de drogist of thuiszorgwinkel.
    Voedingsbeha's zijn ook niet zo heel erg om 's nachts in te slapen. Die van de hema zijn van katoen en goed te betalen.
    Patricia

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen