Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289502 Rugpijn

• Auteur

Hallo dames,

Ben op dit moment best onzeker zit nu in wk 7 van mijn zwangerschap, maar ik blijf steeds last houden van mijn rug, meestal heb ik dit ook zo voor mijn periode. Maak me een beetje zorgen. Voor de rest heb ik niet veel klachten wel moe en last van mijn borsten. Geloof nog steeds niet dat ik na 10 rondes nu zwanger ben de beleving is er nog niet echt. Het is wel moelijk om het nog even stil te houden, maar mijn vriend en ik gaan over 6 weken naar Egypte en daar gaan we het onze ouders vertellen. Vind het ook wel spannend met vliegen en zo……. jeetje ben nu al zón bezorgde moeder ben meestal wel nuchter en relaxed, maar dit is toch allemaal best spannend.

Gr. Marjolein

#3114402 Quote

hoi marjolein!!

GEFELICITEERD met je zwangerschap!!
    ik herken het dat je je zorgen maakt. ik had in het begin ook last van rugpijn en steken onder bij mijn vagina, buik.
    dit is ( volgens mijn vk) heel normaal.
    er verandert nu heel wat in je buik!!
    ik ben nu 18 weken zwanger en ik heb zelfs soms nog wel eens een pijn dat ik denk het gaat fout.
    dat kan natuurlijk altijd maar daar gaan we niet van uit.
    probeer ervan te genieten want de tijd gaat zo snel!!!
    geen zorgen en zo wel heb je al een afspraak bij de verloskundige gemaakt??
    daar kun je het ook altijd aan vragen.

groetjes angela

#3114445 Quote

Hoi Marjolein,

Ik denk dat je toch het beste even naar je huisarts kan gaan voor evt. fysio.
    Het is misschien wel vroeg bij 7 weken al rugpijn, maar het wordt alleen maar erger.
    Ik ben nu 23 weken zwanger en heb al sinds de carnaval rugpijn.
    Ik ga al een aantal weken 2x in de week naar fysio en naar Ostheopathie, maar helaas werkt bij mij niks. Wordt alleen maar erger.
    Ik ben vandaag voor de zekerheid naar de huisarts gegaan om te kijken of er echt niks tegen te doen is, maar helaas. Alleen rust en voldoende bewegen is het advies.
    Omdat ik zittend werk doe, ga ik vanaf morgen halve dagen in de ziektewet, want het is voor mij geen doen meer. Ik werk normaal fulltime (zwanger van de 1ste)
    Ze waren op het werk er niet heel erg blij mee, maar mijn gezondheid en die van die kleine uk gaat toch echt even voor.
    En ik kan zeggen, ik voel me al stuk relaxer nu ik dit weet.
    Nu weet ik gewoon dat ik op tijd rust kan nemen en 's middags mijn eigen planning kan indelen. En  hopelijk  weer iets aan het huishouden kan doen.
    Want  tja zulke dingen schieten er dan even wat vaker bij in.
    Nu nog hopen dat dit verbetering biedt.  

Hm beetje lang verhaal geworden. En ik wil je niet ongerust maken, maar wel waarschuwen. Hopelijk gaat het bij jouw alleen maar beter en kan je lekker doorgaan tot aan het einde van je zwangerschap.

Groetjes Nathalie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen