Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289503 Bevallingsverhaal Van Marijn

• Auteur

hallo,
    zaterdag 24 maart is onze zoon marijn geboren.
    hij woog 2394 gram en was 46 cm.
    vrijdag 23 maart begonnen de weeen vooral in mijn rug en stuit maar omdat ik ook al veel oefenweeen had gehad,dacht ik dat dit ook oefenweeen waren.
    maar toen de pijn de volgende dag niet weg was begon ik te geloven dat dit het echte werk was. zaterdag om 16.00 hebben we de verloskundige gebeld want toen kwamen de weeen om de 5 minuten. zij kwam gelijk en constateerde dat ik helaas nog maar 1 cm ontsluiting had. ook luisterde ze naar het hartje en vond dat die te onregelmatig klopte.
    Elke keer met een wee dan daalde de hartslag van de baby. Dit vertrouwde ze niet en stuurde ons gelijk door naar het ziekenhuis. Daar werd ik gelijk aan de ctg gelegd en ook daar was het hartje te onregelmatig. Na ongeveer een uur werd er besloten dat ik een keizersnee kreeg en dan lig je binnen 10 minuten op de operatietafel,jeetje wat gaat dat snel.
    Zaterdagavond om 5 voor 9 is marijn geboren,wat wij niet van te voren wisten is dat hij erg klein was 2394 gram,daardoor werd hij in de couveuse gelegd.
    Ook had hij ontzettend in het vruchtwater gepoept,hij werd groen geboren!
    daardoor had hij het benauwd en klopte het hartje tijdens de bevalling niet goed.
    Verder ging alles goed ook met marijn want hij mocht na 2 dagen al uit de couveuze.
    Helaas ging het met mij niet zo goed want ik kreeg een longontsteking zomaar uit het niets. dus moest ik aan het infuus met antibiotica en de zuurstof.
    hierdoor mocht ik ook geen borstvoeding geven.
    Dit was allemaal erg akelig en beslist geen leuke start maar we zijn nu 10 dagen verder en we zijn gisteren net thuis gekomen uit het ziekenhuis en nu word het tijd om te genieten,kom maar op met die kraamtijd!!!!!!!
    groetjes van ammarins en marijn

#3114423 Quote

Van Harte Gefeliciteerd met je zoon! En wat een leuke naam zeg! Ik kan van het zwanger worden forum, maar neus hier ook wel eens rond. Hoop zelf ook snel zwanger te worden en te mogen genieten van dit wonder!

Gelukkig is alles nu goed met jullie! Ik wens je een superkraam tijd!

Geniet ervan!

Imme xx

#3114427 Quote

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Marijn!

Mijn neefje heet ook zo; ik vind het een enorm leuke naam!

Geniet ervan. Fijn dat jullie nu thuis zijn uit het ziekenhuis. Inderdaad nu lekker gaan genieten van jullie mannetje!

Groetjes van Vennie

#3114432 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van Marijn!!
    Een super-naam…mijn jongste (nu 5 maanden) heet ook Marijn.
    Heftige start, nu genieten!!!!
    Patricia

#3114440 Quote

Gefeliciteerd met Marijn en wat vervelend die longontsteking.
    Ik hoop dat je snel weer beter bent.

Liefs Bernice(20 weken zwanger,augustus forum)

#3114446 Quote

Heeeej Henny!!!!

Ik had je al een tijd niet gezien op de chat!
    Gefeliciteerd met je zoon! En wat fijn dat jullie toch nog snel naar huis konden saampjes..
    Wel heftig hoor zo'n bevalling!! Fijn te horen dat alles nu goed gaat!

Geniet van je zoon en de kraamvisite!!!!!

Liefs Lot

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114454 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Fijn dat nu alles beter gaat. Wens je een hele leuke en gezonde  kraamtijd toe!
    Liefs, Daantje

#3114489 Quote

Gefeliciteerd met je zoon!! Wat een leuke naam zeg Marijn!!
    Erg vervelend dat je een slechte start hebt gehad maar het is net wat je zegt: het genieten kan nu beginnen! Veel plezier!
    lfs ing

#3114599 Quote

vervelende start , maar des temeer reden om er nu dan ook dubbel van te genieten

liefs van anna

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen