Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289504 Wie Weet Een Leuk Dagboek

• Auteur

Hoi dames,

ik ben op zoek naar een (dag) boek waar ik mijn ervaringen van mijn zwangerschap op kan schrijven.
    Ik heb een boek gekocht (negen maanden dagboek) waarin ik wel mn humeur, gewicht, lengte, bijzonderheden in kan vullen, maar niet iedere dag, ik zou ook graag meer plek hebben om bijzonderheden in te vullen (bijvoorbeeld, vandaag bedje gekocht, kinderwagen gekocht).

Hebben jullie ideeen?

Gr. wy2006

#3114429 Quote

Ik heb bij de V&D een soort poezie-album gekocht. Een met van die metalen ringen i.p.v. een rug. De blaadjes hebben lijntjes en de kaft is van de nieuwe Disney-babies. In mijn geval heb ik Bambi op de kaft. Doordat het 'gewone'   blaadjes zijn kan ik mijn verhaal dus net zo lang of kort maken als ik wil en ik plak er van alles in (echofoto's, stukjes stof van gordijnen/hemeltje, andere foto's enz.)

Er zijn zoveel leuk notitieboekjes in allerlei soorten en maten, ik zou het gewoon daarin zoeken.

Groetjes, Marisa

#3114435 Quote

Is jouw negen maanden dagboek van Marianne Amelink?
    Want ik heb die van haar ooit kado gekregen en volgens mij is daar wel meer dan voldoende ruimte voor je 'eigen verhaal'!!

Groetjes Lotte

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct