Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289510 Inwendig Onderzoek Gedaanen Nog Steeds Niks Zichtbaar Help

• Auteur

Ik had vorige week een inwendig onderzoek gedaan bij echografist en hij zag niks ook een normale echo zag ie ook niks maar wel dat ik zwanger was..
    Is dit mogelijk..? Of ben ik gewoon te kort dat hij niets kan zien …as vrijdag moet ik weer maar ik durf niet meer te gaan ben zo bang dat ik de baby weer niet zie..?

Groetjes

#3114465 Quote

Ze weten niet hoe lang ik zwanger ben ..ze zeggen 8 weken maar heb nog wel bloedverlies in feb. gehad maar dat noemen ze innestelbloedingen ofzoiets..k ben echt bang dat er iets mis is ..
    Vrijdag moet ik weer en dan hoop k dat ik de kleine zie anders word ik gek..

#3114466 Quote

Hoi hoi,

Heb je de antwoorden van de dames op je vorige onderwerp al gelezen? Daar staan heel veel verhalen in van dames waarbij op de eerste echo niets te zien was, gewoon omdat ze erg vroeg waren. Vergeet niet dat het vruchtje nog maar 13-16 mm groot is als je 8 weken ver bent. Als blijkt dat je minder ver bent, is dit natuurlijk nog kleiner. Als je nu heel erg gestressd bent, dan komt dat niet ten goede van je kindje. Heb vertrouwen in jezelf, dat je dit tot een goed einde zal gaan brengen!

Sterkte.

Gr. Tamara.

#3114467 Quote

hoi,

ik zit ongeveer in het zelfde schuitje, dus weet wat je deze week meemaakt,
    maandag heb ik eene echo gehad, ik zou dan 8 weken en 2 dagen moeten zijn.
    met de uitwending echo was er maar een heel klein friemeltje te zien, ook de inwendige echo was niet veel beter. volgens de meting was ik nu dus 5 weken en 6 dagen. er klopte dus ook (nog) geen hartje….
    ik moet volgende week dinsdag terugkomen en dan wordt er nog eens gekeken, maar wij moesten ons maar op het ergste voorbereiden..ik zit er nu dan ook echt helemaal door.
    mijn vriend ziet het allemaal een stuk   positiever in, misschien hebben wel zelf verkeerd geteld. of heeft het een groei achterstand???
    dus voor ons ook een hele spannend week. ik leeft met je mee!!!!

#3114470 Quote

hee sandy

ja ik begrijp wat je voelt en dat zei de echografist ook tegen mij verheug je nergens op!!! Ik ben heel erg onzeker geworden door die uitspraak heb nu juist het gevoel dat er niks in mij is …en ik reken idd ook nergens meer op voor mij is het er nu gewoon niet meer…en het liefst was ik het helemaal niet meer omdat ik dit weet…
    ik kan alleen maar janken en alleen maar ruzie met me vriend erover ik verwaarloos me werk …
    ik weet het echt niet meer…

ik wens jou heeel veel succes en zal wel goedkomen!!!!

#3114479 Quote

ik snap je helemaal het liefst blijf ik ook in bed liggen met een deken over mijn hoofd
    en alleen maar huilen, maar ja, ik moet natuurlijk ook werken….
    ik heb het wel tegen een collegaatje verteld, zij had natuurlijk al gelijk door dat er iets was luchte wel op….
    ben wel heel bang dat we slecht nieuws te horen krijgen
    heeft niemand of het forum hier verder ervaring mee????
    jij ook heel veel succes he meisje..

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114487 Quote

Ik wil je niet teleurstellen maar bij 8 weken moeten ze zeker inwendig echt wat kunnen zien lijkt mij. Ik heb bij 2 zwangerschappen inwendige echo's gehad met 6 weken en toen zagen ze het hartje kloppen. Ik wens je veel sterkte!
    gr.Ing

#3114511 Quote

misschien ben ik wel korter dat kan ook nog verkeerde berekening …denk dat ik dan 5 weken ben ofzo …ach ja ik zie het vrijdag positief blijven denken komt allemaal goed ik laat het jullie nog wel weten ..

trouwens niet bij iedereen is het dan al zichtbaar want vandaag heb ik met een vrouw gesproken en bij haar zagen ze het pas na 9 weken ..:)

Gr

#3114512 Quote

Ja sandy zijn hele moeilijk tijden ……..maar goed we blijven hoop hebben en positief blijven en ik bid ook elke dag..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct