Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289512 Wie Krijgt Er Een Meisje Kijk Hier Dan Na

• Auteur

ik neem aan dat jullie mij verhaal kennen
    4  maanden lang dachten wij we krijgen een meisjes
    nou sins een week is het dus een jongen

ben der super blij ,mee alleen heb ik super veel meiden kleertjes gekocht voor niks

neem een kijkje  

Druk hier op

alle andere kleren zien

#3114471 Quote

hoi daneeno,
    ik kan je helaas niet van je spulletjes afhelpen, ik krijg namelijk een jongetje, als het goed is tenminste, maar wilde wel effe reageren op je bericht op marktplaats. Je zegt daar namelijk dat je het ongelofelijk vind dat ze zo een fout kunnen maken, inzake het geslacht van je kindje.
    Bedoel je dan dat je met een jongetje minder blij bent( wat kan) of dat je je gewoon nu had ingesteld op een meisje, en het gewoon jammer vind omdat je nu ineens moet omschakelen. Snappie me een beetje?
    Want je schrijft namelijk dat de vk zei voor 80 procent een meisje. Ik zou dan niet meteen alles in het roze kopen. Wij verwachten een jongetje zoals ik al zei, maar moest het een meisje blijken te zijn, niet erg, want onze spulletjes zijn neutraal ingekocht, omdat zelfs de verloskundige of gyn geen garantie kan geven. Hoor je wel vaker. Dit is geen bericht om jou aan te vallen of zo, maar wilde effe mijn mening kwijt. In ieder geval hoop ik voor jou dat je je spulletjes nog kunt omruilen, of verkopen.
    groetjes belgske
    38+2

#3114476 Quote

He hoi

Ik heb bij je adv op mp gekeken en lees je bericht.Vind je het jammer dat je een zoon krijgt of dat je alle meidenkleren te veel hebt en nu jongenskleding nodig bewnt.Als ik dat zo lees lijkt het alsof je niet blij bent met een jongen.Ik krijg een meid en weet dit 100% zeker door middel van een vlokkentest en heb al een zoon.maar als ze over 10 wk zouden zeggen het is eenzoon zou ik net zo gelukkig zijn dus als je het niet zo bedoelt misschien een idee om het even te veranderen.

#3114481 Quote

Hoi!
    Leuke kleertjes! Wij weten nog niet wat we krijgen, dus ik kan helaas niets overnemen, maar anders had ik het zeker gedaan!
    Wat ik nog even kwijt wilde: je hebt er geen maten bij staan. Ik denk wel dat dat handig is.

Groet,
    Noa

#3114485 Quote

oeps, foutje.
    ik dacht namelijk dat dat berichtje waarin stond dat het voor 80 procent een meisje zou zijn dat die van jou kwam daneeno . maar nu zie ik pas dat dat niet zo is, mijn excuses.
    Doei doei
    groetjes belgkse

#3114491 Quote
    quote: verdrietigmeisje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2007 11:14:57'));

He hoi

Ik heb bij je adv op mp gekeken en lees je bericht.Vind je het jammer dat je een zoon krijgt of dat je alle meidenkleren te veel hebt en nu jongenskleding nodig bewnt.Als ik dat zo lees lijkt het alsof je niet blij bent met een jongen.Ik krijg een meid en weet dit 100% zeker door middel van een vlokkentest en heb al een zoon.maar als ze over 10 wk zouden zeggen het is eenzoon zou ik net zo gelukkig zijn dus als je het niet zo bedoelt misschien een idee om het even te veranderen.

Hoi,

Zonder je te laten schrikken is een vlokkentest ook niet 100% waterdicht hoor! De vlokkentest zelf wel, daar hoef je niet aan te twijfelen. Maar een kennis van ons kreeg een meisje volgens de test, maar het werd dus een jongen! Had degene die de test beoordeelde  het formulier dus verkeerd ingevuld. Maar ja, je wilt een kindje zeg ik altijd maar en als het gezond is dan  is al het andere volledig onbelangrijk, toch?

Groetjes, Ingeborg

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114492 Quote

Hoi Danielle,

Wat ben jij losgegaan met kleren kopen zeg! Haleluja! Wat veel had jij aangeschaft. Een kleine waarschuwing: ze zijn overal zo uitgegroeid. Ik ben nu met de tweede (helaas voor jou wordt het een jongen) wat zuiniger geworden.

Veel plezier desalniettemin!

Ingeborg

#3114518 Quote

hoi lieve damens
    jullie begrijpen het verkeerd
    ik ben juist super blij met mij zoon
    kan nog steeds niet geloven
    is toch leuk een meisje en nu een jongen(heb een dochter van 3)
    hele andere ervaring
    vind juist super alleen je leeft 4 maanden lang met het idee
    dat je een meid krijg en dan krijg je 6 weken van te voren te horen
    dat het een jongen is das toch even een omslag
    en ik had die  4 maanden lang kleertjes gekocht voor een meid
    dus jah het ersgte vind ik dat ik veel geld heb uitgegeven voor niks
    en dat ik nu alles moet gaan verkopen en alles nieuw moet halen
    das minder
    zeker als je zwanger ben heb je het liever allemaal
    een dik maand van te voren leggen voor dat de bevalling begingt
    das gewoon fijn
    en ik moet nu deze laaste 5 weekjes alles nog doen
    terwijl ik me ook bezig moet houden met
    namen wat ik ook nog niet weet
    ben gewoon overspoelt das alles
    maar een super blije mama die een zoon krijg

#3114529 Quote

he hoi

gelukkig maar en inderdaad als je van allebei 1 hebt is dat super.al zijn 2 van het zelfde ook gaaf je hebt dan een heel ander gezin.ik hoop dat je snel van je kleertjes af bent dan kun je weer shoppen!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct