Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289515 Afscheid Nemen Doet Pijn

• Auteur

hallo meiden,

ik moet helaas afscheid van jullie nemen.
    ik was bijna 10 weken zwanger. het weekend begon ik wat bloed te verliezen. het was heel weinig. het was eigenlijk bruin bloed. zelf dacht ik eerst een innestelingsbloeding. dat had mijn moeder ook gehad zo rond deze periode. zondag zette het vlink door. en het bloed werd steeds helderder. toen had ik er geen vertrouwen meer in. maandag moest ik al naar het ziekenhuis voor een echo. toen ik er eenmaal lag, toen zag ik ook gelijk dat het er niet goed uit zag. het was niet groter dan 4 weken geleden. en dat is niet een goed teken. ze zei ook dat het al 3 weken niet meer in leven was. dat kwam even hard aan. al had ik het zelf al verwacht!
    ik hoop dat wij er binnen kort weer van kunnen genieten. het zou ons eerste hummeltje worden.maar ik probeer het positieve ervan in te zien. ik heb in iedergeval het bewijs dat we vruchtbaar zijn. en goed ook, want ik was binnen 3 maanden zwanger. nu is het afwchten hoelang het nu gaat duren. maar we doen rustig aan.

de krampen waren ook vrij heftig! het bloed spatte eruit.en het vruchtzakje heb ik ook gezien. vrij groot nog…

ik wil jullie in iedergeval een goede zwangerschap toe wensen! en ik hoop dat het geluk ook ons gegeven wordt.

xx dd

#3114494 Quote

Hallo.
    Jeetje zeg, wat ontzettend rot voor jullie.
    Ik hoop dat jullie het snel een plekje kunnen geven, en snel (weer) zwanger bent!
    Sterkte!
    Anne-Marie

#3114496 Quote

Hoi,
    Jeetjes zeg ik weet niet wat ik moet zeggen ik vind het echt rot voor jullie..
    Dit komt hard aan zeker als je het niet verwacht moeder natuur kan soms erg hard zijn..
    Blijf er wel over praten maar ik denk wel dat je dat doet je lijk me een sterke vrouw..Je weet dat je zwanger kan worden dus blijf positief..
    Ik wens je heel veel liefde en geluk toe  voor in de toekomst..

Groetjes shir

#3114507 Quote

Sterke meissie! Dit zijn de minder leuke berichten!
    Ik hoop met heel mijn hart dat je snel weer zwanger bent en dan gaat het hartstikke goed!!

lfs ing

#3114523 Quote

Hoi Dagdroomertje,

Wat ontzettend erg dat je dit mee moet maken. Ik weet hoe het voelt……. heb zelf ook een miskraam gehad. Bij mij is het dmv curretage weggehaald wat ik achteraf erg fijn vond omdat ik zo niet heb mee hoeven maken wat jij hebt doorstaan, de krampen en het verliezen van de vrucht.

Ik ben zelf daarna meteen weer zwanger geworden waarmee ik maar aan wil geven dat zo'n miskraam niet wil zeggen dat je niet zwanger kunt worden. Ik was zelf de eerste keer binnen 4 maanden zwanger geworden. Misschien was dat voor mijn lichaam gewoon te snel. Nu gaat het prima en ben ik vandaag 23 weken op weg.

Ik hoop voor je dat alles snel goed komt. Hou vertrouwen in je lichaam en als je er weer aan toe bent, heel veel succes met zwanger worden.

Liefs,
    Maike

#3114589 Quote

Sterkte meid! Wat een moeilijke tijd. Ik hoop dat je je snel beter voelt en weer zwanger mag worden!
    grts, daantje

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114598 Quote

Hey meis

geen woorden voor!

heel erg veel sterkte

liefs van anna

#3114621 Quote

Hoi Meid,

Wens je heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.

Gr Fruit Girl

#3114626 Quote

Hoi ik wil je veel sterkte toewensen, en probeer het een plaatsje te geven.
    Vorig jaar rond deze tijd onderging ik een curretage, met 13 weken,
    (was al eerder opgehouden met leven), en nu ligt boven mijn dochtertje te
    slapen!! Ze is vandaag 8 weken!
    Zo zie je maar, de volgende keer gaat het wel goed!
    Groetjes, Alida.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen