Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289517 Even Helemaal Gehad

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik moet even mijn verhaal kwijt..Ik heb al eerder mijn hele verhaal geschreven iedereen bedankt nog voor de lieve berichtjes heb me goed gedaan..Ik zal even in het kort vertellen ik ben nu 27 weken zwanger en ik ben en alleenstaande moeder mijn ex vriend heeft me na 3 maanden laten zitten met een hoop ellende,Ik heb alles aan het verwerken want het heeft me veel verdriet gekost en nog steeds ik probeer te genieten van mij kleine wonder maar dat is moeilijk door alle zorgen.Maar nu komt het denk je dat je alles gehad heb krijg je dit weerIk moest opnieuw gekeurd worden opzich geen probleem maar op de manier hoe het weer is gegaan.Allereerst ben ik te DIK ik ben 9 kilo aangekomen dat valt toch  nog wel mee nee mevrouw vond dat ik te dik was voor me 5 maanden..alsjeblieft zeg!!Daarna begon ze over haar eigen problemen te praten dat ze gescheiden was en dat wel 20 min lang   ik moet  het maar positief   zien dat de vader was weggegaan waar haalt die vrouw het lef vandaan.Ik kan dat niet even zo maar  naast  me neer leggen,  ik zit daar voor mezelf toch niet om haar verhaal aan te horen.Dat ik moet gaan werken dat weet ik en dat wil ik ook graag ik heb al zo veel gesoliciteerd alleen nemen ze me niet aan van wegen mijn zwangerschap als of het uwv daar van wakker lig..!! Ik moet nog harder me best gaan doen om te gaan  soliciteren.Ik doe me best maar ik kan het nu niet meer opbrengen ik ben helemaal op en dat boort z,n vrouw je ook nog even lekker de grond in.Alsof ik niet mijn best doe.Ik heb het even helemaal gehad ik moet nu weer terug want zij kwam er niet uit ik kan geen 2e gesprek meer opbrengen weer alles vertellen weer alle emoties ik wil even rust en gaan genieten waarom mag dat niet  ik ben er even helemaal klaar mee…

#3114497 Quote

Hallo schatje,

Je verhaal is echt niet leuk en gun je niemand. Ik heb echter maar 1 advies. Leef voor je zelf en je kindje. Lap even de rest van de wereld aan je laars. Ga situaties op zoeken waar jij gelukkig van wordt, van kunt genieten en ontspannen. Laat al die goede verhalen je ene oor in gaan en het andere weer uit. Je hebt genoeg meegemaakt.
    Denk aan jezelf en aan je kind !!!!! Iets belangrijkers is er niet.

Anita

#3114527 Quote

Hoi hoi,

Wat ontzettend vervelend allemaal voor je. Ik heb erg met je te doen.

Is er geen Arbo arts of zo waar je naartoe kunt gaan om aan te tonen aan het UWV dat je op dit moment niet in staat bent werk te zoeken? Als je in een bedrijf werkt kan dat ook. Je zou toch denken dat ze dat bij het UWV ook moeten hebben. Of misschien kan je verloskundige een schriftelijke verklaring opstellen of zo?

Ik weet wat voor een kwallen het kunnen zijn. Weet je,  je kunt het toch nooit goed doen. Toen ik na 3 jaar werken op een kantoor werd bedankt (ze wilden me geen vast contract geven) moest ik ook een uitkering aanvragen. Intake gehad, moest ik na 2 weken of zo terug komen voor de rest. In die tussentijd druk gesolliciteerd en ja hoor, een baan gevonden. Moest ik voor een week of zo een uitkering aanvragen. Nou, wat waren ze chagrijnig! Dat ze al die rompslomp moesten doen voor een week. Ze zouden blij moeten zijn dat ik een baan had gevonden! Zo zie je maar, het is daar gewoon 1 grote ellende.

Ik hoop voor je dat je eindelijk een beetje rust kunt vinden, hoe moeilijk dat misschien ook is. En als je even je hart wilt luchten, gebruik gerust dit forum.

Sterkte en succes.

Liefs,
    Maike

#3114612 Quote

Hoi hoi,

ik kan helaas geen oplossing voor je aandragen, maar ik wil je heel veel sterkte wensen. Wat een ellende allemaal zeg.

Het enige wat ik weet wat je zou kunnen proberen is  aan een maatschappelijk werker van de GGZ hulp vragen. Die weten vaak waar je moet zijn.

Heel veel sterkte met alles.

Veel liefs van Marloes

#3114615 Quote

Hoi Meis,

Heb niet echt een tip voor je maar wil je wel heel veel sterkte wensen en hopelijk kan je toch wel van je zwangerschap gaan genieten je hoort op een roze wolk te zitten maar dat is niet voor iedereen weggelegd.

Kop op he en hou de moed erin met de gedachten dat er een heel mooi wondertje in je buik groeit.

Gr Fruit Girl 21 wk

#3114663 Quote

Hi Shirtie.
    Tjee wat kut zeg…… Sorry voor mijn taalgebruik maar ik snap dat je er even helemaal doorheen zit… Een oplossing kan ik je niet geven maar dat zul je denk ik ook niet verwachten. Ik denk dat het heel goed van je is dat je je verhaal op het forum hebt gezet zo kun je je verhaal kwijt en door de reacties voel je je misschien weer wat beter ook al kunnen wij de problemen niet oplossen.
    Denk vooral goed aan jezelf en aan je kindje en laat je zelf niet gek maken.
    Heel veel sterkte.
    Groetjes Lady

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114681 Quote

Hoi meiden,
    Bedankt voor jullie lieve woordjes doet me echt goed..
    Ik ga proberen er van te genieten..

groetjes shir

#3114699 Quote

Hoi hoi,

ik heb nog even wat toe te voegen aan mijn reactie van gisteren. Als je naar de ggz wilt dan moet je bij de huisarts een verwijsbrief vragen. De ervaring van een bekende van mij is dat de maatschappelijk werker van de ggz meer voor je kan betekenen dan een gewone maatschappelijk werker. Heel veel suces!

Groetjes van Marloes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct