Hoi hoi,
Wat ontzettend vervelend allemaal voor je. Ik heb erg met je te doen.
Is er geen Arbo arts of zo waar je naartoe kunt gaan om aan te tonen aan het UWV dat je op dit moment niet in staat bent werk te zoeken? Als je in een bedrijf werkt kan dat ook. Je zou toch denken dat ze dat bij het UWV ook moeten hebben. Of misschien kan je verloskundige een schriftelijke verklaring opstellen of zo?
Ik weet wat voor een kwallen het kunnen zijn. Weet je, je kunt het toch nooit goed doen. Toen ik na 3 jaar werken op een kantoor werd bedankt (ze wilden me geen vast contract geven) moest ik ook een uitkering aanvragen. Intake gehad, moest ik na 2 weken of zo terug komen voor de rest. In die tussentijd druk gesolliciteerd en ja hoor, een baan gevonden. Moest ik voor een week of zo een uitkering aanvragen. Nou, wat waren ze chagrijnig! Dat ze al die rompslomp moesten doen voor een week. Ze zouden blij moeten zijn dat ik een baan had gevonden! Zo zie je maar, het is daar gewoon 1 grote ellende.
Ik hoop voor je dat je eindelijk een beetje rust kunt vinden, hoe moeilijk dat misschien ook is. En als je even je hart wilt luchten, gebruik gerust dit forum.
Sterkte en succes.
Liefs,
Maike