Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289519 Hooikoorts

• Auteur

hoi dames

wie van julli hebben er ook last van hooikoorts,en mogen jullie daar iets voor gebruiken met overleg van arts,twee jaar geleden kon mijn huisarts er niets over zeggen maar misschien is er in tussentijd iets op de markt gekomen wat zwangere vrouwen mogen gebruiken tegen hooikoorts.wie weet het?
    gr wendy morgen 6 wk zwanger

#3114502 Quote

vrees van niet wendolientje. heb er zelf erg veel last van, maar meer dan snuiven met gekookt lauw zout water mag ik niet gaan volgens mij en het internet.
    Wat ik vaak doe is vaseline aan de binnen kant van mijn neusvleugels smeren zodat er veel pollekes blijven plakken. Omdat ik toch nog  veel moet snuiten en zo, loop ik wel de hele dag te smeren. baat het niet dan schaad het niet.
    Mocht je nu wel een middel vinden die we mogen nemen dan horen we dat natuurlijk graag!
    kriebelze
    xxxx

#3114505 Quote

hoi

ja dacht ik al ja.maar hopen dat het meevalt dit jaar haha.gr wendy

#3114515 Quote

Iets van Vogel misschien, pollisan ofzo???

#3114516 Quote

Ik heb er normaal ook veel last van maar toen ik vorige jaar (en dat jaar ervoor) zwanger was had ik er gelukkig heel weinig last van.

#3114586 Quote

Hoi,

Ik ben gisteren naar de huisarts geweest en je mag luffanil van VSM en Syntax neusspray wel gebruiken!!

Groetjes Corina

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114522 Quote

Hallo!

Hier nog een snuffelaartje…….ik heb ook hooikoorts, naast stofallergie etc .(zoals waarschijnlijk velen van jullie).Ik gebruik Physiomer (zoutoplossing) voor het dagelijks gebruik en dat helpt al redelijk. Daarnaast heb ik van de dokter voor in noodgevallen Beclometason nevel gekregen. Zowel door de dokter als op internet wordt gezegd dat dit middel tijdens de zwangerschap kan worden gebruikt, maar zoals bij alle medicijnen is het natuurlijk beter om niet te doen!
    Groetjes,

NathalieMS (15w+2)

#3114544 Quote

Hai,
    ik heb ook last van hooikoorts, astma en eczeem Tijdens mijn beide zwangerschappen en tijdens het geven van borstvoeding heb ik mijn medicijnen, weliswaar alleen indien hard nodig, gewoon gebrukt hoor. De arts zei dat je moet afwegen wat erger is. Ik geef nu borstvoeding en heb het nog met huis-tuin- en keukenmiddeltjes kunnen redden, maar het neigt er al wel weer naar om af en toe 1 tabletje te nemen.
    Patricia

#3114549 Quote

was ik vergeten te vermelden: voor de hooikoorts gebruik ik en heb ik ook tijdens de zwangerschap gebruikt: loratadine.
    Voor mijn astma idd ook beclometason.
    patricia

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen