Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289520 Super Gaaf

• Auteur

Hoi Meiden,

Vandaag zijn we voor de 20 weken echo geweest en alles was perfect. Het kindje is ongeveer 24 cm en ligt op een schema van 20 weken en 1 dag vier dagen achterstand maar dat maakt niks uit. Alles ziet er perfect uit ook ligt de placenta aan de achterkant waardoor ik de kleine al een aantal weken goed voelt en heel vaak en dat zal alleen nog meer worden. Het enige advies wat de VK voor mij had was zo doorgaan.

Ik voel me zo opgelucht en ben super blij dat alles oke is nou ik ga weer lekker verder genieten van de zwangerschap en wens jullie hetzelfde toe.

Gr Fruit Girl 20,5 wk

#3114503 Quote

Yeah, wat een opluchting zal dat toch zijn. Ik moet nog effe wachten en wij zijn er nog niet uit of we de hele uitgebreide onderzoeken willen laten doen. moeilijke beslissingen vind ik dat.
    Maar als je dan goed bericht krijgt is het toch helemaal om een gat in de lucht te springen
    proficiat met het mooie bericht!
    xxxx Annet(16 wken)

#3114504 Quote

hoi

leuk voor je zeg dat alles zo goed gaat,houden zo he gr wendy 6wk zwanger

#3114540 Quote

Hoi. Harstikke fijn toch dat alles zo goed gaat.
    Bij mij ligt de placenta ook achter en ik voel de kleine ook harstikke veel en goed, heerlijk he?
    Geniet van je zwangerschap!
    Gr. Anne-Marie

#3114550 Quote

Hoi Fruitgirl,

Fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo zeg,nu kun je idd ook lekker genieten,weet je al wat het wordt?of blijft dat een verrasing.
    Ikzelf had met 18 weken een pretecho door een ervaring gynacoloog uit het ziekenhuis en heeft ook al gezegt dat alles goed zit,wij moeten 10 april voor de 20 weken echo.

Liefs Bernice(20w+1d zwanger,augustus forum)

#3114552 Quote

hey fruitgirl!
    fijn dat alles goed was! hele opluchting is dat he!
    genietse!! liefs diana

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114594 Quote

quote: Bernicee reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-04-2007 14:57:08'));

Hoi Fruitgirl,

Fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo zeg,nu kun je idd ook lekker genieten,weet je al wat het wordt?of blijft dat een verrasing.
    Ikzelf had met 18 weken een pretecho door een ervaring gynacoloog uit het ziekenhuis en heeft ook al gezegt dat alles goed zit,wij moeten 10 april voor de 20 weken echo.

Liefs Bernice(20w 1d zwanger,augustus forum)

Hoi Bernice,

We weten wat het wordt was eerst niet de bedoeling maar toch hebben we ons laten verleiden en weten we het maar we houden het geheim. Dus aan jullie vertel ik het ook pas als het geboren is.

Gr Fruit Girl

#3114630 Quote

Hoi,

Wij hebben komende dinsdag onze 20 weken echo. Ik ben dan 20 weken en 1 dag. Moet eerlijk zeggen dat ik het toch wel weer spannend vind…
    Heb ook nog geen duidelijk teken van leven gevoeld. Af en toe een soort kriebeltje, maar dat is dan heel kort, en dan denk ik: "Was dat het nou?"…
    Ben dus erg benieuwd! Spannend hoor…

Liefs van Vennie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen