Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289522 Tip Van Vk Om Weean Op Te Wekken

• Auteur

Hoi allemaal!!

Ik kreeg zojuist een tip van de VK om weeën op te wekken. Het werkt alleen als de baby er klaar voor is zei ze, maar het valt te proberen…

Ze zei me dat er in Tonic en Bitter Lemon een stof zit wat nog al eens de weeën op wil wekken, nl Kenine, hoop dat ik het goed schrijf…

Het proberen waard denk ik en ik had er nog niet eerder van gehoord of gelezen!

Groetjes, Natasja
    39,6 wkn.

#3114531 Quote

Hoi,

Mijn vk had het over het binnenste van een verse ananas!

Groetjes Andrea 36+3

#3114532 Quote

Ik heb 3 dochters, en bij de jongste (2 sept. 2006) heb ik een week overtijd gelopen. Mijn vk zei dat al die middeltjes bakerpraatjes zijn en dus niet werken. de baby komt echt pas als hij/zij er klaar voor is!

Succes met de laatste loodjes!

#3114535 Quote

hallo
    ze zeggen ook wel eens dat je gemeenschap moet hebben om het op te wekken
    kan me eigenlijk niet voorstellen dat als je zo op het eind loopt daar nog zin in hebt maar ja ze zeggen het.
    suc6 Arjanne

#3114538 Quote

Hoi hoi!

Het gaat dan niet zozeer om de gemeenschap zelf maar om het orgasme (van de vrouw dan) omdat daardoor je baarmoeder samentrekt en de weeen opgewekt kunnen worden.
    Maar dat is natuurlijk alleen maar een zetje als je kindje er verder wel helemaal klaar voor is inderdaad…

Succes allemaal!
    Lotte

#3114539 Quote

Geloof me, vrijen kan de weeen opwekken   en ja, daar kun je dan nog zin in hebben.  

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114545 Quote

En heeft zeker niet alleen met het orgasme van de vrouw te maken, maar misschien nog meer met de orgasme van de man. Oftewel, het resultaat daarvan.
    In sperma zitten prostaglandines en die zitten ook in de gel die weleens wordt ingebracht om de boel op te wekken.
    De baarmoedermond moet dan al wel aan het verweken zijn, anders heeft dat nog niet dat effect.
    Succes met klussen!

#3114659 Quote

Toch even iets uit de wereld helpen. Stond namelijk eens in een babytijdschrift…Het heeft absoluut geen zin om tonic oid te eten/drinken….Er zit idd kinine in, n stof wat vroeger werd gebruikt om de boel aan de gang te krijgen. In die drankjes en t hart van n ananas zit ook kinine, maar die hoeveelheid is zo te verwaarlozen dat t tegenwoordig echt niks uit zal halen! Normaal zegt n vk die bakerpraatjes wel, omdat veel moeders er wel in willen geloven en t toch proberen, maar normaal zegt ze er dan ook bij dat t zinloos is. Wat ik heb gehoord is de enige manier om te boel aan de gang te krijgen (als t idd al beetje week enzo is) is door seks te hebben.

Iedereen toch veel succes en wie weet helpt t toch…

#3114684 Quote

hallo allemaal,

nog even een tip,
    wat het aller aller beste werkt is rust!!! rust in huis, rust in je koppie enz enz!!
    dus zorg dat alles morgen in huis is voor de pasen, het huis schoon is zolas je wil en alles klaar ligt voor de baby. alles in huis in orde, man vrij?? dus wat staat er nog tegen????

ben jaren kraam verzorgster geweest en bijvoorbeeld bij schippers vrouwen, vrouwen van zeemannen, werkt dat bijna altijd!! huis op orde man thuis, rust (en misschien ook wel die seks die ze al weken niet gehad hebben, man op zee!!)
    die baby's worden bijna altijd geboren in de vrije dagen van de man!!!

dus geniet van het mooie weer en rust!!!
    kan geen kwaad toch!!!!
    succes!!!!!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen