Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289524 25 Wkn Zwanger En Lange Autorit Naar Italie

• Auteur

Ik heb even een vraagje (ook, heb nl. deze vraag ook op juli en aug forum gesteld) aan jullie zwangeren   ik ben  van het nov forum en wij gaan in aug naar Italie ik ben dan 25 weken zwanger… de rit is lang. Zouden jullie dit nog kunnen op dit moment? En wat zijn de tegens??? Voors ook welkom haha

Groetjes,
    Miranda

#3114534 Quote

Hoi hoi,

Ik denk (maar ik ben ook maar een leek) dat als je je lekker voelt, gewoon moet gaan. Met 25 weken had ik zelf wel al aardig last van mijn bekken en lopen ging niet meer makkelijk, dus zou ik het niet gedaan hebben, omdat dan de vakantie toch niks wordt (tenzij je een type bent wat alleen maar aan het strand wil liggen).

Ik denk dat het per persoon verschillend is, hoe je je voelt. Maar als jij je prima voelt, volgens mij is er dan niks op de lange rit tegen. Ik hoor verhalen van dames die met 26 weken nog ver op vakantie gaan en uren met het vliegtuig moeten. Ik denk dat gewoon doen wat jij denkt dat goed is, het beste is voor jou en je kind.

Alvast heel veel plezier in Italie.

Gr. Tamara.

#3114542 Quote

Hoi,

Een aantal jaar (5)  geleden waren mijn vriendin en ik samen zwanger. En we zijn samen (met onze mannen) ook naar Italië op vakantie geweest. Mijn vriendin was op dat moment 25 weken zwanger, ik 10. Het ging prima. Alleen hebben we het rustig aan gedaan. Iedere 2-3 uur stoppen. Niet even, maar uitgebreid. Even een beetje lopen en wat drinken en/of eten. We hebben in de buurt van Munchen overnacht. En op die manier ging het prima. Lang achtereen zitten moet je nu een beetje vermijden, i.v.m evt ontstaan van trombose. (had de vk destijds tegen mijn vriendin gezegd) Neem ook je verloskundigenkaart mee. Je weet nooit of je hem nodig hebt.