Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289525 Bevalings Verhaal

• Auteur

Hey ik wou ff laten weten dat ik bevallen ben van een gezonde dochter naomy elisabeth om 01:00 braken me vliezen op 1 april en om 4 uur smiddags moest ik naar het ziekenhuis omdat me hummeltje in der water gepoept had daar bleek ik 1 cm ontsluiting te hebben dus kreeg ik weeenopwekkers   en geloof me de weeen kwamen zo erg   en deden zo zeer dat ik een rugen prik gekregen heb   en toen ik die had ging alles heel snel om 9 uur had ik 4 cm en al persdrang en om half 12 al 8 cm en om  1 uur   volleding en dat is zo fijn om te horen ik heb toen 28 min later was me meisjes der en alles was goed met der en ik zelf heb geen knip of scheur haha dat was wel fijn om te weten heb helaas wel 3 dagen in ziekenhuis moeen liggen ivm met dat naomy viesvruchtwater binnen gehad had en daar door erg misselijk was en de eerste dag bijna niks binnen kon houden met eten   maar nu we thuis zijn gaat alles super goed en   ik kan je zeggen zwanger zijn is mooi maar moeder worden dat is niej te omschrijven hoe bizonder ik wou verders iedereen veel s6 wensen met de zwangerschap en bevalling en meiden zet hem op bevallen is niej zo'n ramp als dat ze zeggen denk maar aan wat je er voor trug krijgt groetjes van de kers verse mama en naomy

#3114560 Quote

VAN HARTE

Geniet ervan

X Saskia 28,3 wk

#3114565 Quote

GEFELICITEERD!!!

gr.Ing

#3114572 Quote

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Naomy.

Groetjes van Marloes

#3114575 Quote

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!
    Lekker dat jou de bevalling is meegevallen.
    Geniet van je kraamtijd en blijf maar lekker op die roze wolk zitten.
    Liefs Melanie (32.4 wkn van de 2e)

#3114583 Quote

Van harte gefeliciteerd en ik wens jullie alle gezondheid en goeds toe!

Liefs
    Nathalie

Zwanger van de eerste, 23.5 weken

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114597 Quote

helemaal geweldiggggg!!!!!!
    geniet ervan

liefs van anna

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct