Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289528 Zwnager

• Auteur

hallo

kan je als je de   pil slikt gewoon ongesteld worden als je zwanger bent??

#3114608 Quote

Hoi hoi,

mijn buurvrouw heeft altijd de pil geslikt, is gewoon ongesteld geworden, ging met kramp in haar buik naar het toilet en riep haar man om te vertellen dat ze een kind kreeg. Ze wisten nergens van. Ja, dat kan dus.

Groetjes van Marloes

#3114609 Quote

Hoi hoi,

mijn buurvrouw heeft altijd de pil geslikt, is gewoon ongesteld geworden, ging met kram in haar buik naar het toilet en riep haar man om te vertellen dat ze een kind kreeg. Ze wisten nergens van. Ja, dat kan dus.

Groetjes van Marloes

#3114611 Quote

Hoi hoi,

Het kan door de pil heen komen heb het zelf ook gehad in 2005 toen werd ik in 1 keer niet meer ongesteld en toen bleek ik zwanger te zijn. Het is toen bij mij een Mk geworden en nu ben ik zwanger van mijn huidige vriend maar ben wel een tijdje met de pil gestopt.

Toen ik het vroeg aan de Ha of dat dat zomaar kan gebeuren die zei het kan zijn als je ziek ben geweest werkt de pil niet zo best of als je een kuurtje heb geslikt maar dat was bij niet het geval toen. Maar het komt niet zo heel veel voor maar het kan wel.

Gr Fruit Girl 21 wk

#3114625 Quote
    quote: mamatoriuk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-04-2007 09:14:28'));

Hoi hoi,

mijn buurvrouw heeft altijd de pil geslikt, is gewoon ongesteld geworden, ging met kram in haar buik naar het toilet en riep haar man om te vertellen dat ze een kind kreeg. Ze wisten nergens van. Ja, dat kan dus.

Groetjes van Marloes

hoi

ik vind dat altijd zo van die rare verhalen,je merkt toch wel dat je dikker word of zo?lijkt me wel toch.was gewoon even opmerking bedoel er verder nix mee maar vind het raar.gr wendy 6 wk

#3114639 Quote

Hoi Wendy,

ik blijf het ook heel raar vinden. Ze wilde wel afvallen en vond het raar dat dat niet gebeurde. Verder heeft ze nooit iets gemerkt. Daar kan ik me niets bij voorstellen omdat ik bont en blauw word geschopt. Het was haar tweede zwangerschap. Bij de eerste kwam ze er met zeven maanden achter dat ze zwanger was.

Groetjes van Marloes

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114644 Quote

Hoi,

Ik ben nu ruim 14wk zwanger door de pil heen, waarschijnlijk komt het doordat ik van  merk ben verwisseld, maar de huisarts kon dat niet met zekerheid zeggen. Helaas kan ik je niet vertellen of je gewoon ongesteld word. Omdat mijn lichaam heel sterk reageerde op de zwangerschap wist ik het al heel snel.
    Hoop dat je hier wat aan heb.

Groetjes Rinske

#3114695 Quote

hallo allemaal

bij mij ging het ook door de pil heen. toen ik en mn vriend  er achter kwamen dat ik in verwachting  was.  en een  afspraak had bij de vk dachten we allemaal van ongv. 11weken. maar toen bleek ik ook al 14 weken te zijn. dus het kan soms raar lopen. ondertussen ben ik 25 weken onderweg en alles gaat erg goed

groetjes wendy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct