Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289530 Ff Voorstellen En Meteen Een Vraag

• Auteur

Lieve meiden,

Ik ben nieuw op het zwanger zijn forum. Ik heb afgelopen woensdag een test gedaan die hartstikke positief was! Ik kan het nog steeds niet geloven. Nu dacht ik gisteren eindelijk van het zal nu wel zo zijn ik ben gewoon zwanger maar toen ik vanochtend naar de wc ging had ik wat bloedverlies bij het afvegen   ik weet nog niet of het doorzet of dat het alleen daarbij blijft. Heeft iemand dit ook meegemaakt of weet iemand wat dit kan zijn? Ik ben echt bezorgd!! HelPPPPPP
    Alvast bedankt meiden

Groetjes Cheetah

#3114607 Quote

Hoi Cheetah,

gefeliciteerd met je zwangerschap. Als je maar een klein beetje bloedverlies hebt zou ik me niet teveel zorgen maken. Dat heb ik zowel tijdens mijn eerste zwangerschap als tijdens deze derde zwangerschap meerdere keren gehad. Pas als je heel heftig begint te vloeien moet je je zorgen maken. Alles is vanbinnen meeer doorbloed en daardoor wat gevoeliger. Verder moet je lichaam nog wennen aan het zwanger zijn. Een innestelingsbloeding kan ook een dag of twee dagen wat licht bloedverlies geven.

Groetjes van Marloes

#3114616 Quote

Hoi Meid,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. En het lichte bloedverlies hoeft niets te zijn hoor alles is nu beter doorbloed en je kan licht bloedverlies hebben als je niest of iets verkeerd tilt. Ik heb zelf tot week 19 wel elke keer licht bloedverlies gehad maar alles was perfect het kon zijn dat de placenta voor de baarmoedermond ligt vandaar het bloedverlies. Maar woensdag de 20 weken echo gehad en nu blijkt de placenta aan de achterzijde te liggen waardoor ze denken dat ik nu geen bloedverlies meer zal hebben.

Het is wel vervelend als je dat heb en je schrik je halemaal lam maar het hopeft niets   te zijn en bij twijfel ff naar de VK bellen hoor die kunnen jou ook wel gerust stellen.

Gr Fruit Girl 21 wk zwanger

#3114636 Quote

Ja,  bloedverlies is wel een beetje vervelend. Het maakt je erg onzeker. Het hoeft niets te betekenen, maar het kan wel. Het enige wat je helaas kunt doen is afwachten. Ik heb zelf t/m de 13e week gekleurde afscheiding gehad en ook zelfs een bloeding in de eerste maand.

Probeer te ontspannen, stress werkt niet mee. Ik weet dat het moeilijk is, ik heb er ook veel moeite mee gehad om te kunnen geloven dat ik echt zwanger was en was erg bang dat het mis zou gaan. Hou in gedachten dat 90% van alle bevruchte eicellen uiteindelijk een 100% gezond kindje wordt.

Groetjes, Marisa

#3114711 Quote

Bedankt voor jullie reacties meiden!
    Ik ben erg ongerust   omdat ik pas in de 5de week ben en ik denk dat het misgaat. Ik had gisteren dus heel de dag licht bloedverlies.Het is vandaag wel over tot zover ik het kan zien het is natuurlijk pas 10.30 uur. maar ik hoop dat zo blijft en dat het geen kwaad heeft gedaan.
    Ik ben wel erg bezorgd dat het mis is gegaan en dat ik dalijk niet meer zwanger ben
    Maar kan alleen maar afwachten vervelend maar meer kan er niet gedaan worden.

Ik hoop dat jullie zwangerschap goed verloopt en hartstikke bedankt voor jullie reactie brengt toch wat rust!

xxx Cheetah

#3114951 Quote

ff een update

Ik had alleen die ene dag heel de dag   wat licht bloedverlies en de dag erna helemaal niks gelukkig. Eerst paasdag verloor ik ook een beetje maar dat was nadat ik keihard had geniest hihi het was maar een klein beetje en daarna was dat ook weer over. Tot nu toe niks meer gelukkig. maar ik moet morgen gelukkig ook naar het ziekenhuis dan krijg ik een echo. die echo kan gelukkig aangeven of het goed of slecht zit. want ik geloof het allemaal nog niet echt en ik ben ook ongerust dat het misgaat dus hopelijk heb ik morgen wat zekerheid.
    Ik hou jullie op de hoogte!!!

Groetjes Cheetah

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3115389 Quote

hallo meiden,

het gaat niet helemaal goed geloof ik
    op de echo vorige week was een vruchtzakje te zien en verder niks dus volgende week weer een echo om te kijken of er meer zit
    maar vanmiddag had ik weer bloedverlies maar nu echt rood bloed en wat meer dan de vorige keer   ik weet nog niet wanneer het stopt want het is eigenlijk pas begonnen maar ik denk dat het nu toch echt afgelopen is ik heb eigenlijk weinig hoop over   

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct