Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289533 Yes Ik Ben Zwanger Eindelijk Na 15 Jaar Wachten

• Auteur

Hoi ik ben echt super blij we zijn zwanger. Na 1,5 jaar wachten zou je denken dat je je dan meteen super zeker voelt en super blij bent. En blij dat ben ik ook wel maar ik kan het allemaal nog niet echt bevatten. Het is nog zo pril. Ik ben nu ongeveer 51/2 week dus echt nog heel erg pril. En er kan nog van alles mis gaan.
    En je voelt van alles….. Hebben jullie dat ook gehad die onzekerheid?
    Groetjes Lady

#3114628 Quote

Hallo Lady,

Ten eerste van harte gefeliciteerd!!
    Ik denk dat ietdereen dat gevoel heeft. Het enige teken van dat je zwanger bent is de zwangerschapstest die aangeeft zwanger. Je ziet en voelt nog geen leven in je buik. Ik werd pas een beetje zenuwachtig toen ik voor de 1e echo ging. Ik dacht, dadelijk zit er niks. Maar gelukkig kwam er gelijk een heel mooi kindje in beeld. Als je je eerste echo hebt gehad zal er een heel stuk spanning van je afvallen.  
    Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap zult hebben.

Groetjes Anne
    40,5wk zwanger

#3114629 Quote

Wauw! Gefeliciteerd met dit mooie nieuws!
    Ik weet heel goed hoe het is! Ben zelf verminderd vruchtbaar door PCOS. Loop hiermee bij de gyn. En ik ben na 2 jaar o.i.v. hormooninjecties nu 6 weken en 4 dagen zwanger.
    Juist door het lange wachten en alles wat je in de tussentijd leest, maakt de komende weken niet makkelijker! Ik ook ben pas echt blij als ik ons kleine  flubbertje met eigen ogen heb gezien! 10 april de 1ste echo!

Laat alles maar gewoon op je afkomen, meer kun je niet doen!
    Succes en geniet ervan!
    Groetjes

#3114632 Quote

Hallo meiden. Heel erg bedankt voor jullie reactie. En jullie natuurlijk ook proficiat.
    Ik moet woendsdag naar het ziekenhuis. Ik heb factor vijf van leiden. Dat is een bloedafwijking. Ik ben dan 6 weken dus ik heb de hoop dat ze dan ook een echo maken. Dan zal het ook wat werkelijker worden denk ik.
    Groetjes lady

#3114641 Quote

Hoi hoi,

van harte gefeliciteerd. Ik kan me voostellen dat het allemaal nog onwerkelijk is. Je hebt een positieve test, maar voor de rest ben je nog dezelfde. Als je begint te groeien en beweging gaat voelen komt het besef vanzelf en wordt het ook realistischer.

Heel veel succes en een topzwangerschap toegewenst.

Groetjes van Marloes

#3114654 Quote

Hoi,

Gefeliciteerd!
    Wij zijn, na 3 jaar proberen, ook zwanger. Het is idd. ongeloofwaardig in het begin. Ik ben nu 12 weken zwanger en mag dinsdag voor de 1e echo. Ik denk dat het dan pas "echt" gaat worden.

Veel plezier met je zwangerschap

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114656 Quote

Jippie!! gefeliciteerd!
    Ik raak wel snel zwanger maar heb 3 miskramen gehad. dus iedere keer is het onwijs spannend. nu gaat mijn zwschap goed, maar tot de 13e week was het niet genieten, alleen maar bang bang bang.
    Er is niets mis met bang zijn. schaam je dr niet voor!!

Maar feit is  DAT JE ZWANGER BENT!!!!! En dat is super goed nieuws na zolang proberen en verlangen!!! Ik wens je een super fijne zwngerschp!!!
    xxx annette(16w5d)

#3114661 Quote

Hoi Meiden.
    Super bedankt voor jullie reacties. Mede door jullie reacties begin ik het nu denk ik wat meer te beseffen. Ik ben ook echt super blij en het is dan ook erg moeilijk om mijn mond te houden aangezien ik toch al zo'n flapuit ben…… 11 april moet ik naar de gynacoloog dus ik hoop dat ik dan ook meteen een echo krijg.
    Succes allemaal en een top zwangerschap gewenst. Groetjes lady

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen