Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289534 Inwendig Onderzoek Gedaan Nog Steeds Niks Zichtbaar Help

• Auteur

Hallo aanstaande moeders..

Vandaag was het zover moest naar de verloskundige toe en jaa hoor zag ik een kleine in me buik hij kon nog niet precies vertellen hoe lang ik ben! Over 2 weken moet ik terug en dan gaat ie de kleine meten enz. ben echt zo gelukkig en voel me zo rustig op dit moment want inwendig zagen ze vorige keer niks..denk dat het een misverstand was dus moeders niet druk maken als de verloskundige niets ziet ..want een week erna ziet ie het wel..  hihihih het is nu 2 mm gokt ie maar over 2 weken weet k meer ik hou jullie op de hoogte en bedankt voor al jullie steun ..

Groetjes een gelukkige aanstaande moeder….

#3114642 Quote

Hoi hoi,

wat geweldig dat ze nu wat hebben kunnen zien. Ik kan me voostellen dat er dan een heleboel spanningen van je af vallen. En hoever je bent, daar kom je nog wel achter. Voorlopig weet je dat er wat zit en dat is het allerbelangrijkste.

Groetjes van Marloes

#3114645 Quote

fijn voor je hoor
    gr maaike bijna 16weken

#3114651 Quote

Proficati meid!!!!!

#3114670 Quote

harstikke bedankt ..en er is nu zeker een last van me schouder af vanmiddag nog een middagdutje gedaan nou heeerlijk zonder zorgen:):)
    ik kan nie wachten tot de termijnbepaling hihihi over 2 weken weer …maar verder gaat alles prima met mij ..
    is echt een goede vrijdag voor mij! uiteindelijk komt het allemaal goed en dat beeld zie ik ook steeds voor me ..in me baarmoeder echt mooi om te zien ook al was het nog zo klein het had nog geen voetjes en handjes maar dat zullen we over 2 weken wel zien denk ik hihihihi

Gr..

#3114687 Quote

Ja dacht t al!! Profici!!!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114710 Quote

Wat een ontzettend fijn nieuws voor je, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap   !!!!
    Nu ga je gelukkig een stuk relaxter de paasdagen in.

groetjes,
    Lidewij

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct