Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289535 Tips Origenele Manier Vertellen Dat Ze Oma Wordt Voor 2e Keer

• Auteur

Hoi dames,

Wij zijn zwanger van de tweede.. Nu duurt het nog wel even voordat we het gaan vertellen hoor, want ben pas 5 weken, maar ik ben op zoek naar een originele manier.. Hebben jullie tips?
    Onze eerste zoon is net 1 geworden..

Groetjes

#3114634 Quote

Gefeliciteerd!
    Maar waarom vertel je het je ouders/schoonouders niet meteen??? Zij staan toch dicht bij je, dat kun je toch niet verzwijgen??? tenminste, zo voel ik het hoor! Het is toch zoiets waar je je mond niet over kunt houden tegen de mensen om wie je geeft.
    Als het mis gaat, dan ben je verdrietig, dan wil je het delen toch met je ouders? Wat is dan de reden om het niet te vertellen?
    Maar goed, je vroeg niet om mijn mening….
    Een orginele manier om te vertellen… tja, ik heb het beide keren gewoon verteld.
    Zou het niet weten. Ben niet zo van die dingen denk ik!
    Heel veel succes met je zwangerschap!

#3114635 Quote

H

oi Daan,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
    Ik testte van de week ook positief!!

Voor het vertellen bij je ouders – schoonouders….

Kijk eens op http://www.funprints.nl    
    Dan   bij textiel kinderen en dan naar t shirts…

Daar kun je een leuk shirtje voor je kleine bestellen met de tekst….

IK BEN STRAKS NIET MEER IN MIJN EENDTJE

met de afbeelding van een eend…

Superleuk…

Nou,
    Succes ermee…

Liefs,
    Visje

#3114648 Quote

Gefeliciteerd!!!
    Bij ons eerste heb ik gewoon kaartjes gekocht met een paar babysokjes op, en een zelfgevonden versje opgeschreven, met een foto van de echo erbij.
    Bij ons tweede heb ik lijstjes gemaakt met een foto van ons oudste in, de eerste echo en de tekst: hoera, ik word grote zus, mijn speelkameraadje komt rond 20 september.

groetjes

#3114649 Quote

Hoi. Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
    Wij hadden voor mijn zoontje een t-shirtje besteld met voor de tekst Ik ben stoer…, en op de achterkant …want ik word een grote broer!
    Het zorgde voor een hoop hilariteit want echt niemand snapte het in één keer (en zo moeilijk leek het ons toch niet haha…)
    Groetjes Anne-Marie

#3114652 Quote

Welke ik leuk blijf vinden (en die gaan wij dan ook doen) is een kaart kopen met bijv opa en oma (van blond amsterdam hebben ze deze leuke tegenwoordig) en daar doen we een rozijn of een suikerklontje op plakken en dan zetten we de tekst erbij "hallo opa en oma ik ben nu zo klein maar willen jullie toch al lief voor mij zijn…"

Die t-shirts zijn altijd leuk alleen is dit onze eerste frummel en ook wij houden het tot 8/9 weken geheim tegenover mijn ouders en schoonouders (die weten ook nog steeds niet dat we een MK hebben gehad.) Ik wil dat het echt een super super verrassing is…   en het is voor beide het eerste kleinkind dus zoals nu wordt het NOOOOIT meer… daarom nog even geduld zoooooooooo moeilijk… hihi.. Nog  1.5 wk dan ben ik 8 weken en hebben we de echo denk dat we het dan vertellen als alles goed is!

Fijne zwangerschap en veel succes he met vertellen.

je kunt ook even googlen en dan zwangerschap vertellen aan ouders intypen dan krijg je ook van alles te zien. Succes!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114657 Quote

Gefeliciteerd met je zwschap!!
    Wij hebben het ook via de echofoto verteld. Omdat het bij ons meerdere keren mis was gegaan wilde we zelf eerst de bevestiging dat het deze keer wel goed zat rond week 8.

Er zijn ook leuke rompertjes met i love oma/opa of slabbetjes. of speentjes.
    tja, ik denk dat het uiteindelijk de opa's en oma's niets uitmaakt hoe het verteld wordt, het enige dat telt is volgens mij dat ze er een kleinkindje bij krijgen!!!

Ook kun je zelf teksten via de computer op textielstickers printen en op een shirt ofzo strijken. heel persoonlijk wordt het dan.

succes met bedenken wat je wilt gaan doen!!
    xxx annette (16w5d)

#3114678 Quote

Bedankt voor jullie reacties!!

Ik vind jullie ideeen erg leuk, ga er goed over nadenken en als ik weet wat ik ga doen zal ik het zeker laten weten..
    En Sjana, vind het niet erg dat je je mening verkondigt hoor :-), maar ik wil het gewoon nog even voor onszelf houden..
    Na de echo zal ik het "wereldkundig"   maken..

Hoop dat jullie zwangerschappen allemaal heel erg goed gaan!! Vind het leuk om alles hier te lezen..

Groetjes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen