Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289537 Auwiewat Een Keispijn

• Auteur

Hey Meiden,

Ben zo aan het sukkelen met mijn tanden tijdens de zwangerschap,heb ontzettend kiespijn,auwie!Trekt helemaal door naar mijn oor!
    Er zijn 2 kiezen afgebroken en bij 2 kiezen loopt er een scheur doorheen,pppfffff!
    Het zijn gelukkig mijn kiezen en niet mijn tanden,je ziet er gelukkig niets van!
    Ik kan pas na de pasen terrecht bij de tandarts,heb een afspraak dinsdag en donderdag!
    Hoe zit het met paracetamol,ben bang dat ik niet zonder paracetamol tot dinsdag hoor!!  

groetjes wendy 34 weken en 4dagen zwanger

#3114660 Quote

Hoi Wendy,

wat vervelend dat je zo'n kiespijn hebt. Ik kan me voorstellen dat het allemaal niet prettig is. Gelukkig mag je tijdens je zwangerschap gewone paracetamol gebruiken. Dat mogen baby's vanaf drie maanden ook gebruiken. Als jij het inneemt komt er heel weinig bij de baby terecht, wat dus geen kwaad kan.

Succes bij de tandarts.

Groetjes van Marloes

#3114669 Quote

hoi wendy

ja die tanden betekent wat.
    ik had ook zo'n vreselijke kiespijn en ik heb de assistente van de huisarts gebeld en zij zei dat je er drie per dag mag hebbem
    ik heb dat ook zeker twee weken elke dag geslikt.
    en het gaat hartstikke goed.

succes bij de tandarts/

groetjes angela

#3114672 Quote

Ja, je gebit kan vreselijk lijden onder een zwangerschap. Ik had na mijn eerste zwangerschap 16 (!) gaatjes.

Ik poets, spoel, flos en gebruik tandenstokers. Ben elke ochtend en avond zeker 5 minuten in de weer. En toch, zegt mijn tandarts, kan ik daarmee niet voorkomen dat er weer gaatjes komen. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik mijn gebit ook goed verzorgd, maar het mocht dus niet baten…………………………..

Groetjes,
    Hester (22 wk + 5 dagen)

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen