Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289540 Voor Tekenen

• Auteur

Hallo!
    Ik ben nu bijna 37 weken zwanger. Ik weet niet of het hier al eerder is gevraagd. Maar ik vroeg me af of sommmige (ervaren) zwangeren iets van voor tekenen had voor de bevalling echt begon.  Ik heb de laatste tijd last van ongi gevoel ik mijn onder rug en moet (sorrie) veel naar de wc. Dat heb ik normaal alleen als ik ongesteld moet worden, want normaal kan ik juist niet naar de wc. Ik ben benieuwd of het wat zegt of misschien juist helemaal niets! Groetjes!

#3114667 Quote

Dit is mijn eerste zwangerschap, maar ik heb wel begrepen dat diarree een voorteken kan zijn. Ook meer plassen, maar dat kan al weken voor de daadwerkelijke bevalling plaastvinden – ik zou me er niet teveel op fixeren als ik jou was! (Ik weet 't: makkelijker gezegd dan gedaan!)

Zelf ben ik al de hele dag misselijk, en heb ook flinke diarree – dus toch weer hopen dat 't niet te lang meer duurt, haha!

Sterkte met de laatste loodjes… pfft.
    ~Hilde 38w6d

#3114683 Quote

Hallo,
    Bij de eerste bevalling kreeg ik ineens flinke buikpijn/ongigevoel en had last van diarree. Vrij snel daarna braken de vliezen en begon de bevalling. Bij de tweede begon het met weeen. (voor mij vrij onverwachts begonnen) Maar op de 1 of andere manier weet je op het moment zelf wel dat het gaat beginnen.
    Groetjes, Yoeke

#3114709 Quote

Hoi dames,

Ik had ook zeker bij de eerste een voorteken. De dag voor de bevalling durfde ik opeens niet meer met de auto over de snelweg, heb ik nog even snel de tekst van het geboortekaartje in orde gemaakt. En vrijdagavond dronk ik altijd een glaasje wijn en mijn man de rest van de fles en ik zie dat het beter was om dat nu maar niet meer te doen. s'avonds kreeg ik af en toe een rare steek in mijn buik, niks vermoedend ben ik gewoon naar bed gegaan maar die nacht braken mijn vliezen en is mijn eerste zoon s'ochtends geboren ( 13 dagen te vroeg).

Bij de tweede had ik geen lichamelijke symptonen maar kwam ik wel s'avonds laat nog mijn bed uit om een fotorolletje in het toestel te doen en ik mijn tasje te stoppen. Die nacht begonnen ook de weeen en mijn tweede zoon is 12 dagen te vroeg geboren.

Groetjes,
    Lidewij

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct