Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289541 Naam Passend Bij Chantal

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik heb lang niet meer een bericht geplaatst maar ik lees altijd mee. Ben nu 20 weken zwanger van de tweede en het gaat gelukkig erg goed. En we zitten erg te tobben over een naam.

Onze eerste heet Chantal. We weten nog niet of het een jongen of een meisje wordt.

Voor een jongen dacht ik aan Jesse.
    Maar wat voor een meisje???

Hebben jullie nog leuke  suggesties. Jongen of meisje.

Liefs Annika

#3114674 Quote

Fijn dat het goed gaat.

MIjn naam is Chantal mijn zus heet Jolanda

Bij ons is het dus altijd Jolanda en Chantal
    bij jou zou het kunnen worden Chantal en Jolanda

Ik heb een hele goede band met mijn zus.

Dat gun ik jouw kleintjes ook

groetjes
    van Chantal

#3114675 Quote

Eens kijken, namen passend bij bij Chantal. Zelf zoek ik qua namen "in een andere hoek" (wat klassieker), maar ik heb wel wat suggesties, hoor!

Voor een meisje: Jessica, Leona, Kimberly, Kirsten?
    Voor een jongen: Jesse (past inderdaad  heel goed), Robin, Roman, Timo?

Succes met het vinden van een naam! Wij zijn er gelukkig uit, maar het kostte wat moeite. We weten wel wat het wordt, maar voor de zekerheid hebben we toch een jongens- en een meisjenaam.

Hester

#3114704 Quote

hoi

Ik ken iemand die twee dochters heeft en die heten chantal en cynthia,ik vind jessie voor een meisje ook leuk mijn dochter heet denise en als het weer een meisje word   gaat ze michelle heten.gr wendy6wk zw

#3114730 Quote

Ik heb een nichtje die heet Chantal, ze heeft 2 zusjes die heten Nancy en Sharon.
    Misschien vind je dit leuke namen?

groetjes Mariska

#3114855 Quote

he hallo ik heet chantal  voor een meisje is patricia   of jolanda heel leuk past er heel  goed bij  zo heten mijn zusjes past goed bij elkaar

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct