Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289545 Enorme Huilbuien Hebben Jullie Dat Ook

• Auteur
    Hallo allemaal,

daar ben ik weer om even te klagen.  Ik zit helemaal met mezelf in de knoop. gisteravond kwam mijn buurvrouw me helpen met het sauzen van de babykamer (is eindelijk klaar) en het enige wat ik kon doen was enorm huilen. Ik word helemaal gek van mezelf. En als ik nou nog enig idee had waarom??? Ik snap helemaal niets meer van mezelf. En mijn man en mijn buuf maar vragen wat er is. En ik ging steeds harder huilen. Als ik eraan terug denk kan ik alweer huilen. En mijn ogen doen nog zeer van gisteren.

Groetjes met een traan van Marloes

#3114698 Quote

Hormonen he…
    Ik heb zelf tot nu toe 2x een enorme huilbui gehad, omdat ik gewoon te moe was, en dan lig ik eindelijk op bed en dan komen de tranen, en ze stoppen op dat moment niet!
    Ik wordt er wel rustig van als ik dan even bij iemand uit kan huilen zonder dat ik er een reden voor heb, want die had ik ook niet, het enigste dat ik kon verzinnen was dat ik heel moe was op die momenten…
    Ik ben ook 1x een dag echt depri geweest, heb me toen ook ziekgemeld, en me collega maar vragen, heb je ruzie gehad met je man?? Is er iets gebeurd, nou nee, maar ik voelde me gewoon niet blij die dag…gelukkig is het weer overgegaan na een dagje…

#3114714 Quote

Heel veel hormonen inderdaad. Ik heb regelmatig gehad dat ik enorm moest huilen zonder aanleiding. Het moet er dan gewoon even uit en daarna lucht het enorm op. Ik zei dat ook vaak tegen m'n man: ik moet even huilen, hou me gewoon maar even vast dan is het zo weer over.

Ik moet zeggen dat het bij mij nog wel meevalt. Tot nu toe heb ik misschien een keer of 5 gehuild in totaal. Bij mij wordt het ook steeds minder, maar misschien dat het in de komende weken nog toeneemt (dat lees je vaak).

Groetjes, Marisa

#3114723 Quote

Hi, hi, herkanbaar ja. Wat hormonen al niet met je doen. Ik had het gisteravond voor het eerst. Was zó moe! Toen we eindelijk op bed lagen moest gewoon huilen. En mijn man ook heel bezorgd vragen wat er was: niks dus. Zo raar, zo ken ik mezelf helemaal niet. Verder heb ik gelukkig weinig last van de hormonen.
    Succes ermee!
    Groetjes, daantje

#3114755 Quote

Haha, harstikke herkenbaar hoor! Niet zozeer de huilbuien (alhoewel ik daar ook wel eens last van heb), maar zeker wel het onberekenbaar zijn. Ik kan echt van de ene op de andere minuut van stemming veranderen haha.. Voor mij al lastig, maar zeker voor mijn man. Ik zeg altijd tegen hem Ja, je hebt weer een aantal maanden je eigen " hormonen muts" …
    Ach, zolang we er nog om kunnen lachen…
    Helaas niks aan te doen, behalve erin meegaan..
    Groetjes Anne-Marie

#3114760 Quote

Hoi hoi,

Rot hormonen ook ik heb er last van nu iets minder maar ze werken nog steeds. Heb het wel eens gehad dat ik moest huilen omdat ik de kleren niet goed opgevouwen kreeg of dat ik dacht dat de wasmachine kappot was maar dat ik hem verkeerd had staan haha. Ik kan er nu om lachen toen niet hoor soms heb ik er nog wel eens last van en laat ik de tranen de vrije loop en ben ik er weer even vanaf.

Maar ze zeggen dat het over gaat veel succes ermee.

Gr Fruit Girl 21,1 wk

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114774 Quote

Jaaahaaaa, hier nog zo'n sentimenteel persoontje….Ook de laatste weken komen de waterlanders snel…

Lastig, maar niks aan te doen…

Geniet verder lekker van de zwangerschap! Het mooie wondertje wat groeit in je buik….zucht…

Groetjes, Natasja
    40,1 wkn zwanger.

#3114814 Quote

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HERKENBAAR!!
    Ik ben normaal gesproken een nuchtere niet huiler… Maarree sinds een week of 3 staan de sluizen open. Je voelt je in en in slecht maar weet niet waarom en kan alleen maar janken uit machteloosheid. Ik was ook erg onrustig door alles wat er nog gedaan moest worden in huis voor mijn gevoel. Ik heb toen samen met mijn man een lijstje gemaakt waarop we alles afturven en dat geeft meer rust en minder tranen.
    Laat maar lopen hoor dat vocht! Gaat vanzelf weer over! Ik voel me inmiddels al beter. (morgen 26 weken)

lfs ing

#3114823 Quote

Het is echt iets waar je niks aan kunt doen. Soms moet je gewoon even huilen zonder reden en als er wel een aanleiding is, dan is het meestal echt om niks bijzonders. Het lucht in ieder geval op en zolang je zelf weet dat het de hormonen zijn, helpt dat eigenlijk ook al een beetje.
    Ik heb het zelf ook het meest gehad als ik in bed lag. Dan ben je moe en dan schieten de tranen helemaal snel in je ogen. Maar momenteel gaat het al weer een hele tijd goed.

Groetjes, Marisa

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct