Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289546 Ontzettend Blij En Even Voorstellen

• Auteur

Hallo aanstaande mama's,
    Mijn man en ik hebben vanochtend een test gedaan en we hadden een dikke vette +!!! Zwanger dus!! Heb voorheen op het forum zwanger worden en ben nu dus verhuisd.

Zal mij even voorstellen:
    Ik ben 26 jaar en nu in ronde 2 zwanger!! Het is ons eerste kindje en vind het dus ontzettend spannend!!

Vind het leuk om met jullie mee te kletsen!

X Begin

#3114701 Quote

Hoi hoi,

wat geweldig voor jullie. Van harte gefeliciteerd en een hele goede zwangerschap toegewenst.

Groetjes van Marloes

#3114702 Quote

Proficiat…… kei gaaf joh….
    Een hele fijne zwangerschap gewenst. Ik zelf ben nu 5,5 week zwanger dus voor mij is het ook allemaal   nog erg nieuw en spannend.
    Groetjes Lady

#3114703 Quote

Leuk gefeliciteerd!!

#3114706 Quote

wat ontzettend leuk gefeliciteerd
    een voorspoedig lopende zwangerscap gewenst.

wendy

#3114738 Quote

Hallo,

Ik zit in mijn 6e week en ben ook superblij!
    Dus we zijn samen blij|!
    Vind het heeeeeeeeeeeeeel moeilijk om dit nog niet te delen met familie/vrienden, wil het wel van het dak afschreeuwen, maar helaas….geduld…..en dat is niet mijn sterkste kant!

Ik ben 32jr, 1e kindje en uitgerekend op 3 december.

Heel veel last van steekjes en krampen in mijn buik, constante vlagen van misselijkheid en soms zelfs steken in mijn voorhoofd. Ben nu al zo labiel als wat, iemand hoeft maar naar me te wijzen of ik huil al….en dat is echt niet typisch mij!
    Verder gewoon heel erg moe, kan 's middags heerlijk op de bank of gewoon in bed kruipen en 2 uur vast slapen. Bizar wat dit met je lijf en jezelf doet!

Mannetje moet er nog wel heel erg aan wennen!

En jij?

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114753 Quote

Hoi.
    Harstikke gefeliciteerd!! Ik was bij mijn eerste ook binnen 2 maanden zwanger, fijn is dat he? Mijn zoontje is ondertussen 2 jaar, en ben nu bijna 25 weken zwanger van de tweede..
    Geniet maar van alles wat komen gaat, want het is en blijft heel speciaal!
    Groetjes Anne-Marie

#3114759 Quote

Hoi hoi,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ga er maar lekker van genieten.

Gr Fruit Girl 21,1 wk

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct