Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289547 Ongeveer 5 Weken Zwanger Maar Verschijnselen Van 8 Weken Zwanger

• Auteur

Hoi ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger maar ik de verschijnselen van 8 weken zwanger… Steken in je maag, rommelende darmen…. Hebben jullie daar ook zo vroeg last van gehad? Ik heb 2 maanden geleden namelijk wel gewoon gemenstrueerd wel wat anders dan anders, overtijd en niet zo heftig als normaal maar toch flink wat bloedverlies.
    Ik moet woensdag naar de gynacoloog dus dan weet ik het zeker maar dat duurt dus nog een paar dagen.
    Groetjes Aranka

#3114713 Quote

Hoi Aranka,

Het zou natuurlijk kunnen dat je langer zwanger bent, maar dat hoeft niet. Alleen met de termijnecho kunnen ze dat bepalen, dus daar moet je even op wachten.

Er zijn inderdaad richtlijnen van wanneer je bepaalde klachten kan verwachten, maar elke zwangerschap is anders en je kunt dus ook eerder last hebben of juist helemaal niet. Het zegt dus niet zo heel veel dat je nu klachten hebt die normaal gesproken verder in de zwangerschap voorkomen. Even afwachten dus…

Groetjes, Marisa

#3114722 Quote

Hoi Aranka,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Ik had ook met 5 weken deze verschijnselen. Er zijn wel richtlijnen maar iedere zwangerschap is anders. Ik herken me lang niet in alle verhalen en "richtlijnen" over hoe ik me zou "moeten" voelen.

Groetjes, daantje

#3114727 Quote

hoi

ik ben nu 6 wk zwanger en ik heb al voor mijn nod al last van mijn darmen   en sinds van de week wat misselijk en zo,dus dat maakt niet uit denk ik hoor hoever je dan bent,want iedre lichaam reageert er anders op,ik zou er niet van uit gaan dat je verder bent want dan zou ik dat ook kunnen zeggen omdat mijn buik nu al flink groeit.als je denkt dat je verder bent dan je werkelijk bent valt dat misschien hartsikke tegen joh dus gewoon afwachten maar he succes verder met je zwangerschap he gr wendy 6 wk zwanger van tweede

#3114732 Quote

Hoi meiden.
    Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht het inderdaad maar af.
    Het is ook allemaal zo nieuw en onzeker maar dat zal iedereen wel herkennen denk ik. Vandaag is de eerste dag dat ik er ook een beetje van kan genieten en dat ik er ook erg veel zin in heb……. Gelukkig maar.
    Succes allemaal.  En ik zou zeggen geniet ervan……..
    Groetjes Aranka

#3114777 Quote

Ik denk dat het voor een ieder anders is, ze maken gewoon een schatting welke kwalen je in welke week kan hebben, maar dat is meer een schatting, ieder voelt zich anders, de 1 is al bij 8 weken dikker en ander pas bij 25 weken, dus het zegt allemaal niks hoor…geniet ervan

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114816 Quote

Ik geloof inderdaad niet dat er verschijnselen zijn die echt bij 8 weken horen. Het is echt per vrouw verschillend dus ga gewoon uit van 5 weken. Ik ken iemand die helemaal geen verschijnselen had en sommigen spugen vanaf dag 1 de hele tent onder. Het zegt dus echt niks.

gr.Ing

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct