Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289549 December Forum 2007

• Auteur

hallo,
    niet dat ik het niet gezellig vind op dit forum, maar ik vind het zo jammer dat het december forum 2007 nog niet bestaat. moet je dat eerst ergens melden, of moeten we gewoon nog even geduld hebben!!!

ik ben lau, 25 jaar, en ben nu 5 wkn en 3 dgn zwanger, dus nog erg pril. maar heb al een vroege echo gehad. en zag er goed uit. met 7 wkn krijgen we een nieuwe echo in het zh! Wij hebben het ook al gewoon verteld aan bekende en dierbaren, en erg leuke reackties en kadotjes.
    gr lau

#3114728 Quote

oeps herstel 5 wkn en 4 dgn zwanger
    lol

#3114731 Quote

Hoi een forum voor december 2007 lijkt me ook erg leuk. Ik ben Aranka en ik ben 25 en nu 5 weken en 4 dagen zwanger……. Lijkt me leuk zo'n forum met allemaal meiden die in dezelfde maand uitgeteld zijn. Maar ik vind dit forum ook wel erg leuk.
    Ik moet woensdag naar de gynacoloog. Ik heb factor vijf van leiden dat is een stollingsafwijking en ik hoop dat ik dan ook een echo krijg. Na die woensdag vertellen we het waarschijnlijk wel aan de broers en zussen. Onze ouders weten het al en die zijn super blij en dol enthousiast.
    Fijne zwangerschap en wie weet komt er een december 2007 forum…….
    Groetjes Aranka

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct