Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289550 Het Afzakken Van Weeen

• Auteur

Halloo!

Ik vroeg me af of weeen kunnen afzakken, gister dacht ik dat het ging gebeuren maar het zette niet door!
    Kan dit of heb ik me vergist??
    Ik had niet echt "tekenen" maar kreeg buikpijn boven en midden  in mijn buik en dat hield een tijdje aan en ging weer weg en daarna kwam het weer enzo..
    Sávonds kregen we bezoek en later op de avond was ik heel moe en kreeg een huilbui misschien dat het daardoor weg is gegaan?
    Ik ben ook nog maar 36 weken maar heb al zolang oefenweeen dat het best kan zijn dat de kleine zich eerder aankondigt!

Gr bijna mama

#3114737 Quote

Het klinkt als oefenweeen. Pas als ze regelmatig worden moet je er rekening mee gaan houden dat het 'echte' weeen zijn.

Voorweeen kunnen al zo'n 8 weken voor de bevalling beginnen en wanneer en of je ze krijgt heeft totaal geen invloed op het punt wanneer de baby komt. Zelf heb ik ze al vanaf week 29 en er zijn vrouwen die ze helemaal niet krijgen. Het zegt dus niets.

Groetjes en sterkte,
    Marisa

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen