Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289551 Wanneer De Babykamer Kopen

• Auteur

Wanneer is de beste tijd om aan een kamertje te beginnen?
    Liefs Hoera

#3114735 Quote

Als je het officieel wilt doen moet het kamertje aan het einde van de 7e maand klaar zijn. Wanneer je je kamertje moet/wilt gaan kopen is aan jezelf. Hou alleen wel rekening met een eventuele levertijd. Het verschilt per winkel hoe lang deze is. Hou toch zeker wel rekening met een maand. Veel plezier met uitzoeken en inrichten!

Groetjes, Marisa

#3114739 Quote

Hoi,

Op onze babykamer zat bijna 3 maanden levertijd, dus wij zijn hem gaan kopen toen ik 3 maanden zwanger was. Ondertussen kan je de kamer in orde maken enzo. Veel plezier met het uitzoeken van de babyspullen.

Groetjes, Patricia

#3114751 Quote

Klopt helemaal wat de dames zeggen. De levertijd is gemiddeld 6 tot 13 weken enne wij hebben er nog best een paar weken over gedaan om het ultieme kamertje te vinden. Uiteindelijk hebben we het besteld toen ik rond de 21 weken was. Nu hebben we nog ff lekker de tijd om het kamertje te verven en straks ook nog ff de tijd om het op mijn gemak in te richten. Enne de meeste winkels een beleid waarbij je het ten alle tijde terug mag brengen mocht het fout lopen met de zwangerschap. Daar gaan we niet vanuit maar het is toch een fijn idee.
    veel shopplezier!
    gr.Ing

#3114761 Quote

Ik ga maandag shoppen, we hebben al een kamertje gezien, ben nu 21 weken, dacht miss is het een beetje te vroeg omdat je inderdaad nooit zal weten hoe het loopt..maar daar denken we maar niet aan he..bedankt…

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen