Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289555 Toch Maar Vertellen

• Auteur

Hoi Meiden,

Wij hebben besloten om toch maar tegen iedereen te gaan vertellen wat wij krijgen dus ook nu het nieuws tegen jullie. Wij krijgen een ZOON we zijn super blij ook als het een meisje zou worden hoor. Toen we woensdag voor de 20 weken daar waren hebben we ons toch laten verleiden en kregen we te zien dat we een zoon krijgen. Mijn vriend heeft een dochterje uit zijn vorige relatie en nu krijgt ie een zoon. Hij kon niks anders meer roepen we krijgen een zoon geweldig.

Mijn 4 nichten hebben een dochter ik ben de eerste die een zoon krijg en dat is ook wel bijzonder. Ik had het graag nog met mijn lievelingsoma gedeeld die is nu 3 jaar dood en mis haar vreselijk het had voor haar het eerste achtekleinzoon geweest.

Gr Fruit Girl 21,1 wk

#3114762 Quote

He Fruit girl,

Gefeliciteerd! Een zoon wat leuk! Wij zelf krijgen een meid.
    Je moet je er alleen niet teveel op vast pinnen he want ze mogen nooit 100% zekerheid geven over het geslacht en ik hoor het best vaak dat het bij de bevalling ineens anders schijnt te zijn.. Dan sta je toch wel met je mond vol tanden…

Ik heb met 33 weken weer echo gehad ivm de groei, en het was nogsteeds een meisje dus we durven nu al iets meer uit te gaan dat het ook daadwerkelijk een meisje gaat worden..
    We hebben geen 4D echo gedaan, daar kunnen ze geloof ik meer zekerheid geven..

Maargoed hoop gemaar… Leuk dat het een jongetje wordt! Wij wilde het ook eerst niet weten maar bij de 20 wk echo konden we de verleiding niet weerstaan haha..
    Kennissen en familie hebben we het niet verteld, dan is het toch nog een beetje een verrassing.
    Heb je al namen bedacht?

Liefs Lot

#3114772 Quote

Hoi Lot,

Jazeker we hebben al een naam we hebben ook een meisjes naam voor het gaval dat en de kleuren van de babykamer zijn neutraal dus het kan alle kanten op. Leuk dat jullie een meisje krijgen. We hebben aan de Vk gevraagd hoe groot de kans is dat ie zich vergist en hij zei ook ik heb me nog nooit vergist en ik moet toegeven het was duidelijk te zien op de echo. Wij willen over 7 weken een 4d echo laten maken ook leuk voor later.

Ik wens je nog een fijne zwangerschap toe liefs Fruit Girl

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen